MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΙΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΚΕΔΑ ΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΩ ΣΤΟ ΔΣ ΤΗΣ ΚΕΔΑ ΣΤΙΣ 27-4-2012

Καταγγέλλω την παραχάραξη της ιστορίας και την επιμελή απόκρυψη της αλήθειας με τα αλλοιωμένα και μεροληπτικά πρακτικά που έχουν αναρτηθεί στην ΔΙΑΥΓΕΙΑ.
Αυτή την στιγμή πρέπει να ψηφίσω ένα προϋπολογισμό όπου πραξικοπηματικά και αντιδημοκρατικά δεν μου επιτράπηκε η συμμετοχή μου και κατά συνέπεια η ψήφος μου στο συμβούλιο της ΚΕΔΑ.
 Ο Πρόεδρος καθώς και ο Αντιπρόεδρος επικαλούμενοι και ισχυριζόμενοι  το άρθρο 74 του Καλλικράτη δεν επέτρεψαν την συμμετοχή μου στο ΔΣ της 27-4-2012 για την ψήφιση του προϋπολογισμού. Παρά τις αντιρρήσεις του κου Πούντου Ιωάννη , ο οποίος έλεγε ότι έπρεπε να ψηφίσω, και του κου Μουσουλέα που πρότεινε να ψηφίσω και αν ισχύουν οι ισχυρισμοί του Προέδρου τότε  η ψήφος μου να μην μετρήσει. Κατέθεσα τον άρθρο 74 του Καλλικράτη που δεν έλεγε τίποτε άλλο παρά την αυτοδίκαιη μου έκπτωση από μέλους τόσο από την επιτροπή της Ποιότητας Ζωής όσο και από την από την Οικονομική Επιτροπή κάτι το οποίο εγνώριζα. Παρόλα αυτά ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος επέμεναν στην θέση τους.
Ως δικαιολογία , προφασίστηκε,  τις συμβουλές νομικής υπηρεσίας . Ποιάς όμως;  του Δήμου ή της ΚΕΔΑ που δεν υπάρχει; Σύμφωνα λοιπόν με την έγγραφη απάντηση της νομικής υπηρεσίας του Δήμου σε σχετικό ερώτημα μου , το οποίο λέει ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ ρωτήθηκε είτε γραπτώς είτε προφορικώς για αυτό το ζήτημα, καθώς και ότι η νομική υπηρεσία του Δήμου δεν παρέχει νομικές υπηρεσίες σε Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου, για αυτό τον λόγο κύριε Πρόεδρε της ΚΕΔΑ είστε ΨΕΥΤΗΣ, λέγε ΨΕΜΑΤΑ.
Συνεχίζω και απαντώ λοιπόν ότι το αρμόδιο όργανο είναι το δημοτικό συμβούλιο και να διαβάσετε  την απόφαση διορισμού των  μελών  της ΚΕΔΑ με ποιόν νόμο, για ενημέρωση λοιπόν  έγινε  σύμφωνα με το άρθρο 255 του 3463/2006  που λέει ότι  το όργανο που αποφασίζει για την αντικατάσταση μου είναι το  δημοτικό συμβούλιο παράγραφος 4, του οποίου  σέβομαι και εκτελώ τις νόμιμες αποφάσεις.
 Τώρα αν ο Πρόεδρος και ο Αντιπρόεδρος είναι υπεράνω  δημοτικού συμβουλίου να του θυμίσω ότι αυτά τελείωσαν το 1973 τώρα ήδη είμαστε στην Μεταπολίτευση 2. Τους προτείνω δε να δηλώσουν για σύμβουλοι στον Νόμο Καλλικράτη 2 εκεί λεφτά θα υπάρχουν. -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου