MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Η απάντηση του κύριου Νεκτάριου Κουκούλη για την τοποθέτηση μου στο δημοτικό συμβούλιο στις 10/10/2012

Επειδή πιστεύω στην δημοκρατία πρέπει να υπάρχει διάλογος , έστω και αν διαφωνώ είμαι υποχρεωμένος να δημοσιεύσω την απάντηση του κύριου Νεκτάριου Κουκούλη  για την τοποθέτηση μου στο δημοτικό συμβούλιο στις 10/10/2012, το ότι διαφωνώ μαζί του είναι άλλο θέμα.


Αγαπητέ Συνάδελφε Νίκο Οικονόμου, ξέρω ότι είστε ευθύς άνθρωπος και ότι η παρέμβασή σας δεν είναι κακοπροαίρετη. Για την αποκατάσταση της αλήθειας, όμως, ο κάθε αναγνώστης μπορεί να διαβάσει το ακριβές κείμενο της συνέντευξής μου, όπου θα διπιστώσει ότι σε κανένα σημείο της δεν ζητώ παραίτηση κανενός. Το ακριβές κείμενο της σχετικής αναφοράς μου, κατέθεσα και στο προεδρείο του Δημοτικού Συμβουλίου ΑΜΕΣΑ μετά την τοποθέτησή σας.
Αντιθέτως, δηλώνω στη συνέντευξη, ότι θεωρώ νόμιμη ενέργεια τις ανεξαρτητοποιήσεις και δηλώνω ότι σέβομαι την οντότητα των συναδέλφων. Το ότι έχω το θάρρος να δηλώσω δημόσια την πολιτική θέση μου για το θέμα δε νομίζω ότι σας βρίσκει αντίθετο, μιας και σεις πολλές φορές έχετε διατυπώσει δημόσια απόψεις σας. Η προσπάθεια, τέλος, προσωποποίησης ΣΕ ΜΕΝΑ του οικονομικού προβλήματος του Δήμου είναι εντελώς ατυχής και είμαι (ίσως) μέρος μιας συνολικής πολιτικής "εκστρατείας" εναντίον μου. Σας απαντώ ότι οι αποφάσεις του Δήμου και για τα οικονομικά δεν είναι προσωπικές, αλλά προέρχονται από συλλογικά όργανα (Εκτελεστική Επιτροπή, Οικονομική Επιτροπή, Δημοτικό Συμβούλιο) και στη διαμόρφωση ορισμένων από αυτές μάλιστα, έχετε και σεις λάβει και σεις μέρος όσο ήσαστε μέλος της δημοτικής μας παράταξης.
Σε προσωπικές μου ενέργειες, λοιπόν, ίσως οφείλεται το ότι ο Δήμος συνεχίζει να στέκει στα πόδια του και να πληρώνει κανονικά τους υπαλλήλους, αλλά όχι το ότι έχει οικονομικά προβλήματα όπως όλοι οι Δήμοι της Χώρας. 

ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ - ΝΕΚΤΑΡΙΟΣΓ. ΚΟΥΚΟΥΛΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου