MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Επιστολή για τα πρόσφατα γεγονότα στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Λόγω των παραπόνων που έχουν εκφραστεί από τους Δημοτικούς Συμβούλους της αντιπολίτευσης έχω να απαντήσω τούτο: Η πρόσκληση εκδίδεται και αποστέλλεται ηλεκτρονικά αυθημερόν με βάσει τις προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες. Η αποστολή γίνεται ηλεκτρονικά (νόμιμα), για εξοικονόμηση χρόνου και για εξοικονόμηση χαρτιού, στους δημοτικούς συμβούλους οι οποίοι έχουν επιλέξει και θεωρούν ότι είναι αρκετό η αποστολή της πρόσκλησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Ότι αφορά τα θέματα που βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη, βρίσκονται στο γραφείο του δημοτικού συμβουλίου.

Δεν είναι υποχρεωτική η αποστολή των θεμάτων, παρόλα αυτά είθισται για εξοικονόμηση χρόνου και πόρων (χαρτί), να αποστέλλονται ηλεκτρονικά. Αυτό όντως εξυπηρετεί και το προεδρείο και τους συμβούλους, που σημαίνει ότι κακώς διαμαρτυρήθηκαν οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης ότι δεν υπήρχε υλικό ενημέρωσης των θεμάτων. Και αφού εντόπισαν το πρόβλημα γιατί δεν με ενημέρωσαν ότι δεν έλαβαν έγκαιρα το υλικό; Θα το έλυνα άμεσα το πρόβλημα γιατί δεν έχω να αποκρύψω τίποτα. Ως εκ τούτου για τις ενέργειες που έγιναν από το γραφείο του προέδρου, έχουν τηρηθεί οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες.

Σημειωτέον δε ότι η υποστήριξη του γραφείου του Δημοτικού Συμβουλίου μέχρι πρότινος στηρίζονταν σε έναν υπάλληλο ο οποίος δεν ήταν αποκλειστικά απασχολημένος στο γραφείο του προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά επιμεριζόταν και σε άλλες σημαντικές εργασίες και υπηρεσίες που αφορούν την ομαλή λειτουργά του Δήμου , όπως κοινόχρηστοι χώροι κλπ. Συγκεκριμένα, για το χρονικό διάστημα που η αντιπολίτευση διαμαρτύρεται (μη έγκαιρη αποστολή θεμάτων της πρόσκλησης στις 5-10-2015), ο υπάλληλος που ασχολείται με την γραμματειακή υποστήριξη του Δημοτικού Συμβουλίου, ασχολιόταν με υπερβάλλοντα ζήλο για τους διαγωνισμούς μεταφοράς πόσιμου ύδατος στην Αίγινα, ευρισκόμενος και το Σαββατοκύριακο στον Δήμο. Επιπρόσθετα, ότι αφορά την ενημέρωση των θεμάτων μια απλή ανάγνωση των θεμάτων και ο πιο αδαής θα καταλάβει ότι τα θέματα ήταν απλά και ήταν τυπικής διαδικασίας, μιας και τα θέματα ήταν εισήγηση επιτροπών όπου συμμετέχουν μέλη της αντιπολίτευσης. Ως εκ τούτου τα 9/11 της αντιπολίτευσης ήταν ενημερωμένα, ενδεχομένως πλην του κυρίου Τζίτζη που δεν συμμετέχει σε καμία επιτροπή. Πιστεύω ότι έγινε πολύ κακό για το τίποτα , ήταν μια κίνηση εντυπωσιασμού και όχι ουσίας.

Σε ότι αφορά τα μπες - βγες στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου είναι κάτι σύνηθες στα δημοτικά συμβούλια όχι μόνο του Δήμου μας αλλά είναι ένα πανελλαδικό φαινόμενο, κανένας πρόεδρος ούτε και κανονισμός Δημοτικού Συμβουλίου δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό. Τέλος σε ότι αφορά τον χρόνο προσέλευσης, η αντιπολίτευση έχει δίκιο. Σεβόμενος όμως τους επαγγελματίες που έχουν προσέρθει έγκαιρα στο χώρο του Δημοτικού Συμβουλίου δεν υλοποιώ τις διατάξεις που αφορούν την έγκαιρη προσέλευση και δείχνω ανοχή για δύο λόγους: 1ον για να υπάρξει ομαλή λειτουργία του δήμου και 2ον για να μην ταλαιπωρούνται οι συνεπείς δημοτικοί σύμβουλοι, οι οποίοι δεν έχει σημασία αν προέρχονται από την συμπολίτευση ή την αντιπολίτευση διότι όλοι μαζί ασκούμε διοίκηση στο δήμο. Η μεν συμπολίτευση διοικεί η δε αντιπολίτευση ελέγχει.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΡ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου