MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

ΠΕΡΙ ΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΑΙΓΙΝΑΣ

Ως γνωστόν από την Τετάρτη 21/10/2015 το ΕΠΑΛ ΑΙΓΙΝΑΣ τελεί υπό κατάληψη από τους μαθητές του . Τα αιτήματα των μαθητών είναι:
1.    να κατασκευαστεί υπόστεγο ώστε να προστατεύονται από την βροχή.
2.    είναι οι ελλείψεις καθηγητών σε τρεις ειδικότητες.
3.     οι ελλείψεις βιβλίων  ειδικότητας
4.     η αλλαγή των δρομολογίων των λεωφορείων ή η αλλαγή του σχολικού ωραρίου ώστε να μην αργοπορούν οι μαθητές.
5.     Η φύλαξη του κτιρίου ώστε να μην έχουν πρόσβαση εξωσχολικοί και να αποτραπούν φθορές.
6.     η τοποθέτηση σχολικού τροχονόμου
7.    επίσης να τοποθετηθούν καθίσματα στο εσωτερικό του κτιρίου για την προστασία των μαθητών από το κρύο.
8.    να αποκατασταθούν οι φθορές του κτιρίου.
9.     στην έλλειψη εργαλείων ειδικοτήτων
10.   την ανάγκη για την αντικατάσταση των παλαιών ηλεκτρονικών υπολογιστών
11.   την αντικατάσταση παλαιών σωμάτων καλοριφέρ που δεν λειτουργούν.
Όσον αφορά  τα παραπάνω αιτήματα των μαθητών θέλω επισημάνω τα ακόλουθα:
Τα εννέα από τα έντεκα αιτήματα, αφορούν την Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για την επίλυση τους  καθώς και την δημοτική Επιτροπή Παιδείας.  Τα υπόλοιπα δύο αφορούν την γενική πολιτική του Κράτους, (έλλειψη καθηγητών και βιβλίων)  και το μόνο που μπορεί να κάνει ο δήμος είναι να πιέζει ώστε να καλυφτούν  αυτές οι ελλείψεις,  διότι όπως όλοι γνωρίζουμε, ο δήμος δεν έχει την δυνατότητα να κάνει προσλήψεις ή να εκτυπώνει βιβλία.
Ένα από τα αιτήματα που είναι στην αρμοδιότητα του δήμου μας είναι το  υπόστεγο του ΕΠΑΛ  όπου είναι το μεγαλύτερο στο νησί και   έχει κατασκευαστεί εξ αρχής.
Όσον αφορά το θέμα με την φύλαξη του σχολείου, για να μην μπαίνουν οι εξωσχολικοί, είναι ένα πρόβλημα σύνθετο με πολλές παραμέτρους και πολλούς υπόχρεους.
 Επιπρόσθετα, ως δήμος  δεν μπορούμε να προσλάβουμε σχολικό τροχονόμο με αποτέλεσμα  να προσπαθούμε να λύσουμε το πρόβλημα με  κυκλοφοριακές ρυθμίσεις .  Για το λόγο αυτό ο Πρόεδρος του τοπικού διαμερίσματος Αίγινας κος Καραγιάννης με έχει ενημερώσει εδώ και μέρες ότι θα συζητηθεί το θέμα  στο επόμενο συμβούλιο, μιας και έχει λάβει σχετικό αίτημα-έγγραφο από την δημοτική επιτροπή Παιδείας.
'Οσον αφορά τα παγκάκια είναι κάτι που θα γίνει στο προσεχές διάστημα. 
Το αίτημα των μαθητών για  εργαλεία στις ειδικότητες, αποτελεί ένα θέμα που δεν είναι  τωρινό και καλό για όλους μας θα είναι να μην ανοίξουμε διάλογο με το πώς και το γιατί. Παρόλα αυτά έχει δεσμευτεί το ποσό των 1500 ευρώ, από το καλοκαίρι για αγορά αναβατορίου για οχήματα και  η καθυστέρηση της αγοράς οφείλεται στα  capital controls μιας και όταν μας δόθηκε η ευκαιρία το καλοκαίρι δεν μπορέσαμε  να το αγοράσουμε λόγω υπέρβασης ορίου ανάληψης. Πιστεύουμε πως στις επόμενες μέρες θα προχωρήσουμε στην αγορά του μηχανήματος.
Σε ότι αφορά την αναπλήρωση των υπολογιστών,  το ΕΠΑΛ έχει δυο εργαστήρια,  το ένα έχει υπολογιστές σύγχρονης τεχνολογίας ενώ  στο άλλο πράγματι υπήρχαν απαρχαιωμένοι υπολογιστές. Ωστόσο,  η Σχολική Επιτροπή προχώρησε στην αγορά 15 νέων υπολογιστικών συστημάτων, όπου οι πρώτοι πέντε δόθηκαν στο ΓΕΛ Αίγινας   για να συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό υπολογιστών ώστε να λειτουργήσει ως εγκεκριμένο και πιστοποιημένο εργαστήριο ΤΠΕ  για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ένα από τα εκατόν πενήντα πανελλαδικά ), τα υπόλοιπα ΔΕΚΑ  ήταν να παραδοθούν στο ΕΠΑΛ την Τετάρτη, ημέρα όμως που ξεκίνησε η κατάληψη.
Τέλος, για  την αντικατάσταση των καλοριφέρ δεν έχει έρθει κανένα σχετικό αίτημα στην σχολική επιτροπή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παρά το σχετικό έγγραφο που έχει σταλεί από την σχολική επιτροπή προς τους διευθυντές των σχολείων στις αρχές της χρονιάς για να ενημερωθεί για τυχόν προβλήματα που υπάρχουν.  Σημειωτέον δε πως στο ΕΠΑΛ της Αίγινας έχουν γίνει και συνεχίζονται εργασίες που αφορούν το βάψιμο των κτιρίων εξωτερικά, επισκευές στις τουαλέτες τόσο του κεντρικού κτιρίου όσο και του προπονητηριού και επισκευή στις τουαλέτες των καθηγητών όπου επί τέσσερα χρόνια έτρεχαν βρομόνερα στους τοίχους από τις διαρροές των φρεατίων,  όπου μέσα στις επόμενες μέρες παραδίδεται και η δεύτερη σειρά τουαλετών.
Στο σημείο αυτό θέλω να τονίσω ότι ως Σχολική Επιτροπή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν αγνοήσαμε και δεν επαναπαυθήκαμε, ενώ αντίθετα  δώσαμε βάση στα προβλήματα των σχολείων και προσπαθούμε να τα λύσουμε.
Απορίας άξιο είναι  πως βρέθηκαν με κλειδιά οι μαθητές για να εισέλθουν στο αμφιθέατρο μιας και υπεύθυνοι για τα κλειδιά είναι οι διευθυντές των σχολείων, οι οποίοι μου είπαν ότι δεν τους έδωσαν.  Ποιοι είναι λοιπόν αυτοί που τους τα έδωσαν ; Η κατάληψη μήπως τελικά ήταν υποβοηθούμενη για να μην πω καθοδηγούμενη;
Σε αυτό το σημείο θα ήθελα επίσης να τονίσω πως οι ενέργειες που έγιναν από μεριάς μου ήταν η επικοινωνία με το αστυνομικό τμήμα για να το ενημερώσω και να  ενημερωθώ για το ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν αν χρειαστεί επέμβαση εισαγγελέα . Ενημέρωσα την διευθύντρια δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ότι το ΕΠΑΛ Αίγινας τελεί υπό κατάληψη. Ήρθα σε επικοινωνία με τον διευθυντή του ΕΠΑΛ κο Αγγελόπουλο για να δούμε τι θα κάνουμε και με ενημέρωσε πως έχουμε έλλειψη ένα καθηγητή μηχανολόγο-οχημάτων, 4 ώρες Αγγλικά και 2 ώρες σε Γαλλικά. Έπειτα επισκέφτηκα τον χώρο του ΕΠΑΛ όπου μίλησα με τους μαθητές και άκουσα τα αιτήματα τους. Συμφώνησα μαζί τους για τις ελλείψεις  καθηγητών και βιβλίων διαφώνησα με τα άλλα αιτήματα τους καθώς  αρκετά εξ αυτών είναι ήδη δρομολογημένα για να υλοποιηθούν και τους ζήτησα να λήξουν την κατάληψη. Αυτό που διαπίστωσα είναι ότι δεν είχαν κάνει ζημιές στον χώρο.

Μετά τιμής 
  
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΣΕΔΕΔΑ 

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΡ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου