MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου 2017

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ 15/12/2017 ΜΕΡΟΣ Β'


ΚΕΔΑ
Έχω ζητήσει με έγγραφο μου  προς την γραμματέα της ΚΕΔΑ εδώ και καιρό αίτημα να σας στείλει αίτημα για ορκωτούς λογιστές . η γραμματέας δεν εκτέλεσε την εντολή μου  ως πρόεδρου της ΚΕΔΑ. όμως στο πρόσφατο διοικητικό συμβούλιο υπήρξε σχετική απόφαση χαίρομαι για αυτή την απόφαση.

ΔΑΟΑ
Κύριε Μαρμαρινέ Σταμάτη πήραμε παράταση για το έργο του γηπέδου το ερώτημα που τίθεται είναι που είναι το δελτίο παραγγελίας του τάπητα;
Ποιό είναι το αντίγραφο του χρονοδιαγράμματος της παράτασης του έργου του γηπέδου; και έαν υπάρχει;
Τέλος προτείνω  να δοθεί  το όνομα " ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΓΚΑΡΗΣ" σε αγώνα  δρόμου διότι ήταν εν ενεργεία πρόεδρος στον Σύλλογο Δρομέων Αίγινας και είχε προσφέρει πολλά στις διοργανώσεις αθλητικών δρόμενων και μέχρι τελευταία - όσο ήμουν πρόεδρος στην ΚΕΔΑ- σχεδιάζαμε τους αγώνες προς τιμήν του Καποδίστρια .
Αντίγραφα τιμολογίων τα οποία ζητάω από τις 22/09/2017 η προθεσμία έχει περάσει δηλαδή οι 2 μήνες το καταθέτω στο δημοτικό συμβούλιο

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ
Κάθε πότε συνεδριάζει η ποιότητα ζωής; κανονικά έπρεπε να συνεδριάζει κάθε μήνα;

ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Κύριε Αντώνη Μούρτζη στο προηγούμενο ΔΣ  στο οποίο απουσίαζα είπατε κάποια μισόλογα σε απάντηση στην ερώτηση που σας έκανε ο κύριος Λεούσης  απαντήσατε ότι έχω τα θέματα μου και ότι έχω πάρει χρήματα . θα ήθελα να με ενημερώσετε μιας και ξέρετε ποια είναι τα θέματα μου που, ποτέ και από ποιον έχω πάρει χρήματα για να ενημερωθώ και εγώ μιας και εσείς ξέρετε αυτά που δεν γνωρίζω εγώ για έμενα.
Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω τους υπογράφοντες του πρακτικού της διαγραφής μου να μου ενημερώσουν  που και  ποτέ δεν έπραξα σωστά τα καθήκοντα μου ως πρόεδρος του ΔΣ. ΚΑΙ γενικά ως πρόεδρος των νομικών προσώπων και επιτροπών και με τι υποδείξεις ακολούθησε ο καθένας σας τα λεγόμενα του κου Δημάρχου.  επίσης να μου πει κάποιος αν τον έθιξα κάπου προσωπικά και ποτέ; ΠΟΙΟΝ έχω θίξει προσωπικά ; Πόσες σελίδες ήταν το πρακτικό μια , δυο τρείς πέντε; πόσες;

ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ  ΕΙΝΑΙ ΤΡΕΙΣ
Οι λόγοι για την διαγραφή μου εικάζω ότι ήταν
1. η λίστα με τα ονόματα των αιρετών προς διαγραφή που πήγε στην αποκεντρωμένη διοίκηση
2. η επέκταση πεζοδρομίου στην Λεωφόρο Δημοκρατίας μετά από αίτημα του κυρίου Μουσουλέα για το κατάστημα Εν Πλω,
3. και τέλος για να μην πληροφορηθούν από εμένα οι κακές παρέες τα έγραφα του Δήμου και του Λιμενικού Ταμείου για την ικανοποίηση αιτήματος δημοτικού συμβούλου της πλειοψηφίας προς την αντιπεριφέρεια νήσων , αίτημα θεμιτό αν πρόκειται για βιοποριστικούς λόγους αλλά αθέμιτο από την άλλη αν πρόκειται να ωφεληθεί μόνο ένας και όχι και  άλλοι δημότες της Αίγινας. Θα ήθελα να προχωρήσει ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ κάτι που το ζητάω από τον Ιουνιο του 2017 ώστε να μπορούν να λειτουργήσουν νόμιμα όλες οι βιομηχανικές μονάδες. Τα εργα των 5.000.00 ευρώ είναι πολλά.....!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου