MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2017 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΙΓΙΝΑ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ- ΑΙΓΙΝΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ


Να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα την θέση του Προέδρου ουδέποτε την ζήτησα το 2014 υπήρχαν τρείς δημοτικοί σύμβουλοι που αρχικά είχαν ζητήσει την θέση και την αρνήθηκαν τελευταία στιγμή. Δεν έχω μάθει στην ζωή μου να φοβάμαι και να μην αναλαμβάνω ευθύνες  , ανέλαβα την ευθύνη της θέσης του Προέδρου , αν ήμουν καλός ή κακός ως Πρόεδρος το αφήνω στην κρίση των πολιτών ας με κρίνουν οι πολιτες. Ούτε την προεδρία της ΚΕΔΑ  ζήτησα , την ανέλαβα ύστερα από απροθυμία που υπήρχε . Ανέλαβα προσωρινά για να δώσω λύση στο αδιέξοδο που υπήρχε .Προσωρινά μέχρι το τέλος του χρόνου ώστε να διεκπεραιώσουμε τα του Φιστικι Φεστ. Πάλι έβγαλα τα κάστανα από την φωτιά . Πάντα ήμουν  παρών στα δύσκολα γιατί δεν φοβάμαι τα δύσκολα.

Όταν αυτοί που αρνήθηκαν τις θέσεις αισθάνθηκαν δυνατοί ύστερα από συμμαχίες που έκαναν αξίωσαν την θέση και διέδιδαν την καθαίρεση μου ΠΡΙΝ καν μιλήσουμε με τον δήμαρχος ο οποίος μου ζήτησε επιτακτικά και αυταρχικά  την παραίτηση μου.  Την παραίτηση αν την ζητούσε ο Δήμαρχος και όχι τα παπαγαλάκια στα καφενεία θα του την έδινα.
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση η παρουσία δημοτικού συμβούλου της αντιπολίτευσης , ο οποίος έπαιξε καθοριστικό ρόλο ώστε να υπάρξει απαρτία στο δημοτικό συμβούλιο για την εκλογή νέου προέδρου. Και μου έκανε εντύπωση γιατί είναι ένας δημοτικός σύμβουλος ο οποίος εδώ και 8 χρόνια σπάνια βρίσκει την πόρτα του δημοτικού συμβουλίου , σε εκείνο το συμβούλιο την βρήκε !!!!
ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!!!
Εχω ήσυχη την συνείδηση μου ότι ως Πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου δεν πρόδωσα τον δήμαρχο Αίγινας  Δημήτρη Μούρτζη , για αυτό κοιμάμαι ήσυχος.

ΤΕΛΟΣ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ 
 ΔΕΝ έχω εταιρεία που να χρειάζεται άδεια για να λειτουργήσει και να παίρνει δημόσια έργα ΔΕΝ έχω επιχείρηση ούτε εγώ ούτε μέλος της οικογένειας μου που να θέλει την προστασία του Δήμου, ΔΕΝ περιμένω να διοριστώ ούτε εγώ ούτε τα παιδιά μου, ΔΕΝ πουλάω υπηρεσίες στον Δήμο, ΔΕΝ έχω την ανάγκη των χρημάτων του αιρετου, ΔΕΝ καταλαμβάνει η επιχείρηση μου παραπάνω από τα προβλεπόμενα τετραγωνικά, ΔΕΝ έχω καμία υποχρέωση στον δημαρχο ΔΕΝ με ενδιαφέρει η προσωπική μου προβολή, ΔΕΝ με ενδιαφέρει να προβάλλεται η επιχείρηση μου ΔΕΝ περιμένω από τον Δήμο να μου ρίξει πίσα μπροστά στο σπίτι μου ΔΕΝ ζω από δουλειές που έχουν σχέση με τον Δήμο και άλλα πολλά ΔΕΝ... και κυρίως δεν είμαι εξαρτώμενος. ΔΕΝ έχω την βουλιμία να πιάνω το μικρόφωνο για να βγάζω λόγους  Ότι κάνω το κάνω γιατί με αρέσει και ΑΓΑΠΑΩ ΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ.
Δεν περιμένω να γίνω γνωστός από τις θέσειις εξουσίας ούτε και με ενδιαφέρουν οι καρέκλες.
Γνωστός είμαι για το εκπαιδευτικό μου έργο και χαίρομαι όπου κυκλοφορώ είτε εντός Αίγινας είτε εκτός χαίρω της εκτίμησης τόσο των μαθητών μου όσο και των γονιών τους. 
Αυτό είναι για εμένα η επιβράβευση μου.

Κύριε Δήμαρχε είμαι μεγάλο παιδί για να μου πείτε με ποιους θα κάνω παρέα Ξερω πολύ καλά  με ποίους  μιλάω. και τι λέω

Κλείνοντας θέλω να πώ ότι αφορά το τέλος διέλευσης ήταν μια απόφαση που ζημιώνε τον δήμο Πάλι ο κος Δήμαρχος με την γνωστή του τακτική παντρεύει το ψέμα με την αλήθεια και βγάζει ένα μυθο και στο τέλος λέει ότι δεν τρέχει τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου