MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Πέμπτη 6 Ιανουαρίου 2022

Η τεχνολογία δεν είναι ζωή .. Περάστε χρόνο με άτομα .. Όχι με συσκευές

 


Πέρασα μια ώρα στην τράπεζα με τον μπαμπά μου, καθώς έπρεπε να μεταφέρει κάποια χρήματα. Δεν μπορούσα να αντισταθώ και τον ρώτησα ...

"Μπαμπά, γιατί δεν ενεργοποιούμε τις διαδικτυακές τραπεζικές συναλλαγές;"

«Γιατί να το κάνω αυτό;» ρώτησε ...

«Λοιπόν, γιατί τότε δεν θα χρειαστεί να περνάς μια ώρα εδώ με πράγματα όπως η μεταφορά χρημάτων.

Μπορείς ακόμη και να κάνεις τις αγορές σου στο διαδίκτυο. Όλα θα γίνουν τόσο μα τόσο εύκολα!»

Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που τον ΄΄έβαζα΄΄ στον κόσμο της διαδικτυακής τραπεζικής συναλλαγής .

Ρώτησε: «Αν το κάνω αυτό, δεν θα πρέπει να βγω από το σπίτι;"

''Ναι ναι''! Είπα. Του είπα ακόμη ότι στην πόρτα του μπορούν να παραδοθούν τα πάντα ,ακόμη και οι πιο απλές αγορές ,όπως τα λαχανικά και τα φρούτα .

Η απάντησή του με άφησε άφωνο .

Είπε : «Από την ώρα που μπήκα σε αυτήν την τράπεζα, συνάντησα τέσσερις από τους φίλους μου, συνομίλησα για λίγο με το προσωπικό που με γνωρίζουν πολύ καλά ,καιρό τώρα.

Ξέρεις , είμαι μόνος ... αυτή είναι η συντροφιά που χρειάζομαι.

Μου αρέσει να ετοιμάζομαι και να έρχομαι στην τράπεζα.

Έχω χρόνο. Αρκετό .

Το άγγιγμα και η φυσική συντροφιά είναι που λαχταρώ.

Δύο χρόνια πριν , αρρώστησα. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος από τον οποίο αγοράζω τα φρούτα και τα λαχανικά μου, ήρθε να με δει και κάθισε δίπλα στο κρεβάτι μου και έκλαψε.

Όταν η μαμά σου έπεσε ενώ έκανε την πρωινή της βόλτα , ο παντοπώλης μας την είδε και αμέσως πήρε το αυτοκίνητό του για να την μεταφέρει στο σπίτι, όπου ξέρει ότι ζούμε .

Θα έχω αυτό το «ανθρώπινο» άγγιγμα αν όλα γίνονταν online;

Γιατί να θέλω να μου παραδοθούν όλα στη πόρτα μου και να αλληλεπιδρώ μόνο με τον υπολογιστή μου;

Μου αρέσει να ξέρω το άτομο και όχι μόνο τον «πωλητή».

Δημιουργεί δεσμούς .Δημιουργεί σχέσεις .

Τα προσφέρει όλα αυτά επίσης οι διαδικτυακή συναλλαγή ;

Η τεχνολογία δεν είναι ζωή ..

Περάστε χρόνο με άτομα .. Όχι με συσκευές.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου