Πολίτες 2ης κατηγορίας αισθάνονται αρκετοί συμπολίτες μας με το νέο μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης . Φυσικά όπως καθετί καινούργιο έχει και τα θετικά και τα αρνητικά του, σημασία έχει τα θετικά να υπερκεράζουν τα αρνητικά . Όμως εδώ μιλάμε για ένα μέτρο κοινωνικής αδικίας , μόνιμοι κάτοικοι που πηγαινοέρχονται καθημερινά , εργαζόμενοι στο κέντρο της Αίγινας καθώς και οι κάτοικοι της Περιφέρειας νιώθουν ότι κάποιοι δεν τους σέβονται. Το μέτρο θα ήταν καλό εάν υπήρχαν οι υποδομές , εάν η δημοτική συγκοινωνία είχε καλύτερο ωράριο, 7 ξεκινάει η δημοτική συγκοινωνία 7 φεύγει το πρώτο καράβι και τελειώνει νωρίτερα από το τελευταίο καράβι, το κτήμα Γκίκα είναι μακριά και δεν υπάρχει πεζοδρόμιο για ασφαλή μετάβαση των πεζών στην πόλη. Τι γίνεται στην περίπτωση που κάποιος έχει κάνει τα ψώνια του στο κέντρο της Αίγινας και έχει παρκάρει στο κτήμα Γκίκα πως θα τα μεταφέρει; Σχεδόν ένα μηνιάτικο χάνεται ετησίως για τους εργαζόμενους στο κέντρο και για αυτούς που πηγαινοέρχονται , στην περίπτωση που κάνουν κάθε μέρα χρήση της κάρτας . Αλήθεια πόσοι Αιγινήτες είναι μόνιμοι κάτοικοι του ιστορικού κέντρου ; πόσα αμάξια χωράνε στις θέσεις για τους μόνιμους κατοίκους; Μπορεί ο καθένας να γράφει το νούμερο του αυτοκινήτου του για να δηλώνει ότι η θέση του ανήκει και τέλος γιατί κάποιος να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας αφού δεν μπορεί να παρκάρει νόμιμα σε όποια θέση βρίσκει; Οι κάτοικοι της περιφέρειας δεν είναι Αιγινήτες;
Κλείνοντας θέλω να πω το εξής η έννοια του τεχνοκράτη έχει δύο όψεις ή ακούς τα παράπονα και εντοπίζεις τα προβλήματα που δημιουργούνται και τα διορθώνεις πριν πάρουν έκταση ή δεν ακούς κανέναν και βαδίζεις στο δρόμο που χάραξαν τα golden boys με το γνωστό αποτέλεσμα την ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ είτε λέγεται Δήμος είτε εταιρεία.
Άρθρο το οποίο δημοσιευτήκε στην ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΙΓΙΝΑΣ τον Απρίλιο του 2009
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου