Δημήτρης Τσιλογιάννης
Θα επιχειρήσω μια περιγραφή από πάνω προς τα κάτω. Όπως όλα δείχνουν εδώ και 3 χρόνια (να μην πω για όλα τα προηγούμενα χρόνια) η κυβέρνηση νομοθετεί για να παραμείνει η «κρίση» στην Ελλάδα άλλα 20 χρόνια. Κλειδί και εργαλείο γι αυτήν την πολιτική, πέρα από την πλήρη απαξίωση του Δημοσίου τομέα (το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας στο όνομα του εξορθολογισμού) και την τρομοκρατία της ανεργίας, είναι η υποβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Ελλιπής μόρφωση ή αλλιώς νυστέρι στη Δημόσια Παιδεία ισοδυναμεί με εθνική λοβοτομή.
Όλα δείχνουν πως το Σεπτέμβρη οδεύουμε προς μετωπική σύγκρουση, και εύχομαι να ακολουθήσουμε όλοι. Το κύριο επιχείρημα του υπουργείου προς την κοινωνία είναι πως περισσεύουμε πολλοί, δεν μπορούμε να χτίσουμε νέα σχολεία ή να δημιουργήσουμε μαθήματα στα ωρολόγια ώστε να έχουν δουλειά οι καθηγητές. Βεβαίως όλοι ξέρουμε πως η αλήθεια είναι διαφορετική…
Οι Καθηγητές Πληροφορικής αποτελούν το πιο τρανταχτό παράδειγμα της πολιτικής του υπουργείου. Τα τελευταία 5 χρόνια καταργήθηκαν δεκάδες χιλιάδες ωρών Πληροφορικής, καταργήθηκαν μαθήματα Πληροφορικής, καταργήθηκαν αναθέσεις σε καθηγητές Πληροφορικής.
Κι όμως συμβαίνει το εξής παράδοξο….
Ενώ 1200 συνάδελφοι μας πρέπει όπως λέει το υπουργείο να πάνε στην πρωτοβάθμια ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ, και πάλι δείχνει ο κλάδος μας όχι μόνο να μην περισσεύει αλλά να ΜΗΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Το υπουργείο για να στηρίξει το ΠΑΡΑΜΥΘΙ που δημιούργησε, αναγκάζεται να περικόψει ΕΚ ΝΕΟΥ μαθήματα και ώρες από το Γενικό Λύκειο, και να μην εφαρμόσει το δίωρο στο Γυμνάσιο…
Θέλω να πω το εξής…. μήπως τώρα που η επιστημονική επιχειρηματολογία έχει γίνει, οι πανεπιστημιακοί φαίνεται να ξυπνάνε και να συμμετέχουν, η ΠΕΚΑΠ μέσα στο πιο δύσκολο καλοκαίρι κατάφερε να σταθεί όρθια και αξιοπρεπώς, πολλοί συνάδελφοι συμμετέχουν σε όλη αυτήν την προσπάθεια του τελευταίου μηνός…
Μήπως λοιπόν είναι η ώρα, σύμφωνα με τα παραπάνω, η ΠΕΚΑΠ σε επίσημη ανακοίνωση της, να θίξει τον πραγματική αιτία του ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΩΝ, και να γνωστοποιήσει το ρόλο του υπουργείου Παιδείας σε όλη την κοινωνία, αναφέροντας όλα αυτά που συμβαίνουν στους καθηγητές Πληροφορικής της Δημόσιας Εκπαίδευσης; Και πόσο μάλλον όταν πρόκειται για ένα αντικείμενο επιστημονικό που αποτελεί το κλειδί για την τεχνολογική ανάπτυξη της κοινωνίας μας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου