Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΑΙΓΙΝΑΣ. ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 2011

Επειδή ρωτήθηκα τι ηταν αυτή η περίφημη πρόταση μου περί ηλεκτρονικής διακυβέρνησης . Σας ενημερώνω με την εισήγηση που είχα καταθέσει τον Απρίλιο του 2011 στον δήμαρχο Αίγινας κύριο Σακκιώτη. Ναι καλά διαβάσατε τον Απρίλιο του 2011, είχα οριστεί από τον ίδιο τον δήμαρχο , με απόφαση του, εντεταλμένος σύμβουλος σε θέματα ηλεκτρονικής διακυβέρνησης. Την δουλειά μου την έκανα σωστά , κάποιοι δεν ε ήθελαν στα πόδια τους; ή δεν ήθελαν να παράγω έργο απλά ήθελαν να είμαι άκρα του ΤΑΦΟΥ σιωπή και να λέω ΝΑΙ ΣΕ ΌΛΑ. Εκεί  λυπάμαι αλλά χάσανε.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Στόχος της προτεινόμενης δράσης είναι η παροχή νέων, προηγμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών από το Δήμο, προς τους πολίτες οι οποίες θα στηρίζονται σε σύγχρονες μεθόδους πιστοποίησης χρηστών για τις συναλλαγές τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΑΞΗΣ
Στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας που καταβάλλει ο Δήμος μας για τη συνεχή αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του προς πολίτες και επιχειρήσεις, παράλληλα με τις δράσεις που ήδη υλοποιεί, βρίσκεται σε μία κατάσταση μόνιμης διερεύνησης των αναγκών των πολιτών και των επιχειρήσεων και της αναζήτησης των βέλτιστων μέσων για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπισή τους. Έτσι, ο Δήμος, μέσω εσωτερικών διεργασιών, διαπίστωσε ότι ορισμένοι τομείς παροχής υπηρεσιών δεν εξυπηρετούνται αποτελεσματικά στην παρούσα φάση, παρά το γεγονός της κρισιμότητάς τους για τους δημότες και την ποιότητα ζωής τους. Η προτεινόμενη δράση έχει ως στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών του Δήμου στις παραπάνω περιοχές, μέσω της χρήσης ΤΠΕ.
Σε συνέχεια των ανωτέρω, η προτεινόμενη πράξη αφορά στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου συστήματος ψηφιακής πιστοποίησης των δημοτών και την παροχή ενός συνόλου προηγμένων ασφαλών ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους πολίτες του Δήμου.
Οι παρεμβάσεις που θα γίνουν μέσω της υλοποίησης της προτεινόμενης πράξης κατατάσσονται, ανάλογα με το αντικείμενό τους, σε δύο (2) κατηγορίες:
·         Θεματικές Παρεμβάσεις, οι οποίες αναφέρονται στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση ηλεκτρονικών υπηρεσιών που θα παρέχει ο Δήμος μας προς τους δημότες του.
·         Τεχνικές Παρεμβάσεις, οι οποίες στοχεύουν στην προσαρμογή και την αναβάθμιση των υποδομών του Δήμου, προκειμένου να είναι δυνατή η παροχή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που θα υλοποιηθούν μέσω των Θεματικών Παρεμβάσεων.
Οι υπηρεσίες που θα αναπτυχθούν και οι υποδομές που θα δημιουργηθούν θα διασυνδέονται και θα διαλειτουργούν με σημαντικές υφιστάμενες υποδομές που διαθέτει ο Δήμος, όπως η διαδικτυακή πύλη και οι  ευρύτερες υποδομές του Δημοσίου που χρησιμοποιούνται.


ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
·         Παροχή προηγμένων και ασφαλών ηλεκτρονικών υπηρεσιών.
Στον άξονα αυτό περιλαμβάνεται αναβάθμιση παρεχομένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών του νέου Ο.Π.Σ. σε συνδυασμό χρήσης της υποδομής Δημόσιου Κλειδιού και της κάρτας δημότη. Οι ηλεκτρονικές αυτές υπηρεσίες εντάσσονται στους τομείς Δημοτολόγιο, Μητρώο Αρρένων, Δημοτικά Τέλη, Ταμειακή Υπηρεσία και σήμερα παρέχονται σε επίπεδο ηλεκτρονικοποίησης βαθμού 1 ή 2. Στόχος των παρεμβάσεων σε αυτό τον άξονα, είναι η δυνατότητα στους δημότες λήψης ολοκληρωμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών επιπέδου 4 ή 5, οι οποίες θα βασίζονται στη διαδικασία αυθεντικοποίησης των χρηστών με χρήση της προσωπικής τους κάρτας. Οι υπηρεσίες αυτές θα μπορούν οι δημότες να τις λαμβάνουν είτε από το δικό τους Η/Υ κάνοντας χρήση του ειδικού αναγνώστη που θα  δοθεί πιλοτικά σε άτομα ηλικίας 20 – 50 ετών είτε από ειδικά Info kiosk στα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιούν την κάρτα τους και να λαμβάνουν και σχετικές εκτυπώσεις εγγράφων ενδιαφέροντος.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
·         Κάρτα Δημότη. Ο συγκεκριμένος άξονας τεχνικών παρεμβάσεων περιλαμβάνει δράσεις με σκοπό την καθιέρωση ηλεκτρονικής, πολυχρηστικής κάρτα δημότη που θα επιτρέπει στο Δήμο την αναβάθμιση του επιπέδου παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών από επίπεδο βαθμού ηλεκτρονικοποίησης 1 και 2 σε υπηρεσίες επιπέδου τουλάχιστον 4 (one stop services), αλλά και την προσφορά των νέων ηλεκτρονικών υπηρεσιών μέσω αυτής. Η κάρτα θα παρέχει ασφαλή πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Δήμου σε 24ωρη βάση, θα είναι προσωπική και θα μπορεί να αξιοποιηθεί και στο πλαίσιο υφιστάμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Δήμου.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ / ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ
Η προτεινόμενη πράξη αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών και την αναβάθμιση της εξυπηρέτησής τους από το Δήμο, μέσω της ανάπτυξης και παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών για την κάλυψη αναγκών των πολιτών σε θέματα καθημερινής εξυπηρέτησης. Συνοπτικά, τα αναμενόμενα οφέλη από την υλοποίηση της πράξης είναι τα εξής:
·         Αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Δήμου σε υπηρεσίες επιπέδου 4 με την καθιέρωση της ηλεκτρονικής κάρτας δημότη
·         Ενίσχυση του επιπέδου ασφάλειας κατά την παροχή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Δήμου μέσω της ηλεκτρονικής κάρτας δημότη
·         Βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών
·         Εξοικονόμηση πόρων των πολιτών και της δημόσιας διοίκησης
·         Συμμετοχή περισσότερων πολιτών και κοινωνικών ομάδων στην Κοινωνία της Πληροφορίας

ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Κάποια παπαγαλάκια και καλοθελητές έλεγαν και λένε πως πήγα να τα οικονομήσω απο εκεί για αυτό ανεξαρτητοποιήθηκα . Σε ανθρώπους που είδαν απλά να μιλάω πήγαν και είπαν πως είμαι μεγάλο λαμόγιο και αλλα πολλά . Είναι τυχεροί γιατί δεν μου έδωσαν ονόματα τα συγκεκριμένα άτομα ,τα οποία έγιναν αποδέκτες των αρνητικών και ανήθικων σχολιασμών. Οι γνωστοί μου μάλλον  διότι  γνώριζαν τι θα επακολουθούσε  δεν μου έδωσαν τα ονόματα τους αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει αυτοί που με σχολιάζουν αρνητικά πισώπλατα ότι πρέπει να κοιμούνται ήσυχοι μια μικρή κοινωνία είμαστε θα βρεθούμε και τότε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου