MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Ανοιχτή επιστολή προς τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος.


του Κωνσταντίνου Κανελλά *

Κύριε Αλέξη Τσίπρα,

Είμαι ο κανένας. Είμαι ένας από αυτούς τους πολλούς που ξεχωρίζουν μόνο ως νούμερα στις στατιστικές. Δεν είμαι καλλιτέχνης, δεν είμαι καθηγητής πανεπιστημίου, δεν είμαι δημοσιογράφος, δεν είμαι πολιτικός, δεν είμαι επιχειρηματίας, δεν κάνω δουλειές με το δημόσιο. Εν ολίγοις δεν πρόκειται να ασχοληθείτε προσωπικά με εμένα ποτέ.

Είμαι όμως πολίτης, είμαι και πατέρας.

Είναι τα μόνα κοινά στοιχεία που έχουμε. Σας έχω ακούσει πολλές φορές να κάνετε επίκληση στην αμεσοδημοκρατία κι εξ’ αυτού του λόγου σας απευθύνομαι.

Είστε κι εσείς πατέρας. Οταν είδε το παιδί μου τη φωτογραφία της τραγικής Εβίτας Φύτρου κι άκουσε τον τρόπο με τον οποίο έχασε τη ζωή της, με ρώτησε γιατί;

Δεν απάντησα. Σκέφτηκα πως οι πλάτες οι δικές μου είναι πολύ μικρές για να εξηγήσω γιατί ένα κορίτσι επέλεξε φλεγόμενο, να γκρεμοτσακιστεί, αφού είχε πρώτα δει τον πατέρα της και τον αδελφό της να πεθαίνουν αγκαλιασμένοι σαν δύο αναμένες δάδες.

Ρωτώ λοιπόν εσάς. Τι θα λέγατε στα παιδιά σας; Ποια θα ήταν η αιτιολόγηση;

Τι θα νιώθατε, την ώρα που θα έπρεπε κοιτώντας τα στα μάτια, να τους πείτε, πως εσείς ως ηγήτωρ όσων έπρεπε να προστατέψουν τις ζωές της Εβίτας και 81 άλλων αποτύχατε;

Τι θα νιώθατε, την ώρα που θα έπρεπε κοιτώντας τα στα μάτια, θα γνωρίζατε πως το μόνο που πρέπει να γίνει αυτή τη στιγμή είναι να διασωθεί η εικόνα σας, ως εγγυητή της συνέχειας της αριστεράς;

Τι θα νιώθατε, την ώρα που θα έπρεπε κοιτώντας τα στα μάτια, να τους πείτε, πως αυτή η χαροκαμένη μάνα θα πάρει 5.000,00 ευρώ και διορισμό στο δημόσιο;

Τι θα νιώθατε, την ώρα που θα έπρεπε κοιτώντας τα στα μάτια, να παραδεχτείτε, πως τα ίδια τα παιδιά σας σε αυτή τη χώρα, μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να βρεθούν σε ανάλογη κατάσταση;

Τι θα νιώθατε την ώρα που θα έπρεπε κοιτώντας τα στα μάτια, να τους μιλήσετε για φιλότιμο και ανάληψη ευθύνης;

Μήπως τελικά ελπίζετε πως θα ξεχαστούν όλα όσα έγιναν στο Μάτι Αττικής στις 23 Ιουλίου 2018;

Μπορώ να σας διαβεβαιώσω πως κάτι τέτοιο δεν θα γίνει.

Θα θυμόμαστε για πάντα όλα τα θύματα, εμείς οι ανώνυμοι, οι πολλοί.

Εσάς θα ξεχάσουμε. Να παρακαλάτε μόνο να μην ξεχάσουν τα ίδια σας τα παιδιά.

Κι ελπίζω.

Ελπίζω, πως μία μέρα οι ερινύες θα σας αναγκάσουν, γονυπετής, να ζητήσετε συγγνώμη και συγχώρεση από τους συγγενείς των θυμάτων.

Εβίτα Φύτρου, 13 ετών, Αθάνατη.
Ανδρέας Φύτρος 11 ετών, Αθάνατος.
Γρηγόρης Φύτρος, 54 ετών, Αθάνατος.



* Ο Κωνσταντίνος Κανελλάς είναι γιατρός Παθολόγος - Διαβητολόγος
https://www.facebook.com/kostas.kanellas?hc_ref=ARSqBf8ST7eL_2wW0QYvgNeYCH4wgALXfr1W1Of-9hGz-OgF7Hyzb1MYWqgxCv_an6w&fref=nf



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου