MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Διακρίσεις δημοσιονομικού ελέγχου

Ο δημοσιονομικός έλεγχος διακρίνεται σε:
Α) Διοικητικό και δικαστικό, όπου ο διοικητικός ασκείται από την εκτελεστική εξουσία και τα  αρμόδια διοικητικά όργανα, και ο δικαστικός από το Ελεγκτικό Συνέδριο(ΕΣ).
Β) Προληπτικό και κατασταλτικό, όπου ο προληπτικός πραγματοποιείται πριν την εκταμίευση του δημοσίου χρήματος, ενώ ο κατασταλτικός μετά την εκτέλεση των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής και την εξόφληση των δαπανών και την είσπραξη των εσόδων.
Γ) Εσωτερικός και εξωτερικός, όπου ο εσωτερικός διεξάγεται από ιδίους ελεγκτικούς μηχανισμούς των ΟΤΑ, και ο εξωτερικός από εντεταλμένα όργανα για τους ΟΤΑ(Αυτοτελής Υπηρεσία Εποπτείας, Οικονομικοί Επιθεωρητές του ΥΠΟΙΚ, ΕΣ, κ.λπ.)
Δ) Τακτικός και έκτακτος, όπου ο τακτικός ασκείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, και ο έκτακτος όταν αυτό κρίνεται σκόπιμο, αιτία ιδιαίτερου λόγου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου