MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ

Απάντηση σε διάφορα σχόλια που γράφονται στο  AIAKOSREX.BLOGSPOT.COM

Για να βάλουμε μιά τάξη
1ον από την φωνή δεν έφυγα εγώ αλλά ο Νίκος ο Αλεξίου με προσωπική του απόφαση με σταμάτησε, υπάρχει και η δήλωση του στην εφημερίδα Νοέμβριος 2009. Μου έγινε πρόταση από τον Κωστάκη της Άλλης Όψης προτού απαντήσω μίλησα με τον Νίκο τον Αλεξίου και τον Κώστα τον Μωρογιάννη και τους ρώτησα αν είχαν πρόβλημα. Αφού μου έδωσαν το ΟΚ πήγα. Τέλος με τον Κώστα τον Μωρογιάννη μας συνδέει φιλία οπότε και να γράψω κάποια κείμενα, δεν βρίσκω τίποτα το μεμπτό.

2ον  Όντως ψήφισα στην Τοπική του ΠΑΣΟΚ, ΌΧΙ μόνος μου αλλά παρέα με τον φίλο μου τον ΓΙΑΝΝΑΡΟ για να στηρίξουμε έναν φίλο μας και συναγωνιστή μας τον Κώστα τον Μωρόγιαννη από την στιγμή που το επέτρεπε το καταστατικό το ΠΑΣΟΚ άρθρο 19 παράγραφος 3 να ψηφίζουν οι φίλοι. Κάποιοι κατα εντολή τρίτων μέσα από την Τοπική της ΝΔ πήγαν να μας διαγράψουν , όπου είχαν στα χέρια τους το μοναδικό καταστατικό όπου έλειπαν δύο παράγραφοι η 3 και η 4.Τελικά δεν τα κατάφεραν γιατί ΔΕΝ ήμουν  όψιμος στην ΝΔ όπως νομίζουν κάποιοι και είχαν γνώση οι φύλακες.
Κλείνοντας να τονίσω ότι τότε που πήγαμε εγώ και ο ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ και ψηφίσαμε η ΝΔ ήταν μπροστά 7% από το ΠΑΣΟΚ  και ο Καραμαναλης 20% μπροστά από τον Παπανδρέου. Αυτά για την Ιστορία
3ον Ημουν υποψήφιος 2 φορές στην τοπική της ΝΔ Αίγινας και πάντα εκτίθομαι με τα ψηφοδέλτια της ΝΔ από το 2003 είμαι υποψήφιος με την ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ.
Τον λόγο για τον οποίο ψήφισα στο ΠΑΣΟΚ το εξήγησα παραπάνω, φυσικά αποδέχομαι και τα οποιαδήποτε σχόλια, αφού είναι αποτέλεσμα της πράξης μου. ΤΟΝΙΖΩ ΤΟ ΕΞΗΣ
ΣΤΗΡΙΞΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΩ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΦΙΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ, ΤΟ ΤΙ ΕΧΩ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟ ΚΡΑΤΑΩ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ.

4ον  Ποτέ δεν έκρυψα οτι ψήφισα Κουκούλη το 2006 και έαν δεχτούμε ότι ο συνδυασμός του Μούρτζη στήριξε Σακκιώτη, εγώ πήγα κόντρα στο ρεύμα ο Θεοδωρής ο Μοίρας (ΡΕΜΒΗ) ήταν παρόν στο τι ζήτησα τότε από τον Δήμαρχο, τίποτα προσωπικό, και μπορεί να επιβεβαίωση. Καί ότι έχω ζητήσει από οποιασδήποτε μορφής πολιτικό δεν ήταν για εμένα αλλά για τρίτους. ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΧΙ ΜΕ ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΕΣ ΚΑΚΙΟΥΛΕΣ ΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΑ ΕΧΩ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ.
5ον Σταθερά 4 χρόνια και στήριξα τον Δημήτρη Μούρτζη και εαν κατέβαινε θα ήμουν υποψήφιος του, άσχετα αν είχα εκνευριστεί με κάποιους από τον συνδυασμό του. Τώρα που δεν κατεβαίνει δεν έχω σκεφτεί τι θα κάνω, αυτή την στιγμή κάνω ΔΙΑΚΟΠΕΣ από Σεπτέμβρη θα αποφασίσω
φυσικά όπου θα με καλέσουν θα παρευρεθώ και όποιος συνδυασμός μου στείλει κείμενα θα τα ανεβάσω στο blog μου.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΜΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ. ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ Ο ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΓΩ ΜΑΣ ΖΗΤΩ ΠΟΥ ΚΑΗΚΑΜΕ.
Κλείνοντας θέλω να πώ ότι αυτά που δήλωσα στο βιντεάκι για το ποιός πλήρωσε την δεξαμενή και το αντλιοστάσιο τα είπε ο ίδιος ο υδρομεταφορέας λίγο πριν την δήλωση, και είναι γεγονός ότι αν δεν υπήρχαν τα δημοσίευματα στα ΝΠ&Σ ΑΠΌ ΤΟΝ θΕΟΔΩΡΆΚΗ ίσως να μην ενεργοποιόταν ή δημοτική αρχή , τα γεγονότα δείχνουν ότι ενεργοποιήθηκε μετά. Το θετικό από όλη την κατάσταση είναι ότι η Αγία Μαρίνα έχει νερό ΕΥΔΑΠ, λογικό είναι ο Δήμαρχος να το εκμεταλευτεί επικοινωνιακά γιατί κανένας δεν θυμάται ποιός το ξεκίνησε αλλά θυμαται ποιός το ολοκλήρωσε.
  Πολλά αρθρα του Θεοδωράκη παρότι ήταν καυστικά για την δημοτική αρχή θα μπορούσαν να τα είχαν εκμεταλευτεί υπερ τους, αλλά αυτό είναι δουλειά για σοβαρούς επικοινωνιολόγους.

Ευχαριστώ όλους σας για τα καλά και για τα άσχημα λόγια τους (τα οποία θα τα προτιμούσα να μου τα πείτε αυτοπροσώπως δεν θα σας κρατήσω κακία αντιθέτως μου κάνετε καλό).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου