MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΔΡΑ ΘΑ ΣΑΛΠΑΡΕΙ ΓΙΑ ΒΟΡΕΙΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ;


Η ναυτιλιακή εταιρεία NOVA FERRIES πούλησε το ένα από τα δύο πλοία που είχε στην ιδιοκτησία της. Το πλοίο που πουλήθηκε είναι το ΦΑΙΔΡΑ όπου με τον καινούργιο χρόνο θα πλέει στην Βαλτική Θάλασσα. Το ΦΑΙΔΡΑ  εκτελούσε το δρομολόγιο ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΣΟΥΒΑΛΑ καθώς και την γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΙΓΙΝΑ-ΑΓΚΙΣΤΡΙ τους καλοκαιρινούς μήνες, από το Νοέμβριο  κάλυπτει την γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΑΙΓΙΝΑ για όσο καιρό το άλλο πλοίο της εταιρείας ΦΟΙΒΟΣ κάνει την ετήσια συντήρηση του. 
Ίσως λόγω της οικονομικής κρίσης ο εφοπλιστής κος Λεφάκης να πήρε την δύσκολη απόφαση αλλά το αποτέλεσμα αυτής της δύσκολης απόφασης  επηρεάζει την τοπική κοινωνία. Η Αίγινα θα στερηθεί ένα πάρα πολύ καλό πλοίο και ειδικότερα η Σουβάλα, η οποία δυστυχώς  θα γυρίσει ξανά στα τέλη της δεκαετίας του '70 και  απλά στην θέση του  ΕΡΙΕΤΑ είναι ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.  Σημαντικό δε είναι ότι την δύσκολη τούτη περιόδο θα χαθούν θέσεις  εργασίας , πληρώματα και υπάλληλοι πρακτορείων. Η Σουβάλα θα δεχτεί οικονομικό πλήγμα διότι δεν θα εξυπηρετείται με πλοίο όπως γινόταν τα δύο τελευταία χρόνια και τέλος το σημαντικότερο από όλα είναι η μείωση των δρομολογίων από και προς την Αίγινα.
Θεωρώ ότι ύστερα από την τούτη εξέλιξη γίνεται επίκαιρη ξανά, η  ιδέα για ίδρυση εταιρείας λαϊκής βάσης με ένα πλοίο για αρχή και στην πορεία  με άλλα εφόσον αποδώσει οικονομικά το εγχείρημα. Μήπως πρέπει να το  σκεφτόμαστε σοβαρά;  Είναι αμαρτία να είναι το νησί τόσο κοντά στην Αθήνα και να κινδυνεύει στο μέλλον να γίνει παραμεθόριος. Πρέπει να σκεφτούμε με γνώμονα το γενικότερο συμφέρον και καλό, έτσι ώστε  να μαγειρέψουμε πριν πεινάσουμε.

Υ.Γ. η πληροφορία πώλησης του Φαίδρα μου έγινε από ναυτικό που ξέρει τα τεκταινόμενα του χώρου, έκανα επιβεβαίωση της είδησης και το ανέβασα. Αν υπάρξει αλλαγή πλάνων θα ενημερώσω πάλι με ανάρτηση.

1 σχόλιο:

  1. Πολλα νησια και παραθαλασσια μερη εχουν προβλημα μερικα δε, δεν εχουν καθολου πλοιο ουτε και τους καλοκαιρινους μηνες. Σε καποιο εγχειρημα που εκανε μια τοπικη κοινωνια εχασαν τα λεφτα τους, το καραβι ηταν μαπα, και τωρα δεν εχουν τιποτα. Θελει συντονισμο μια τετοια κινηση απο πολλα μερη της Ελλαδας ωστε να μπορουν να αλλαζουν τα πλοια με αλλων γραμμων εστω προσωρινα αλλα και να υπαρχει μια δυναμικη. Το προβλημα ομως ειναι αυτο που λεει και ο Ξυλουρης "βοηθα παναγια μου να μην φαγωθουμε μεταξυ μας". Παντως ειναι καλο να ειναι αυτοδιαχειριζομενη εταιρια και αν ειναι δυνατο να μην εχει μοναδικο σκοπο το κερδος και ολοι οσοι εβαλαν χρημα για να μπει καποιο πλοιο να εχουν μεριδιο και στα κερδη και στις αποφασεις της εταιριας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή