MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

H ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ 16/03/2011

Σαν μέλος της επιτροπής Ποιότητας Ζωής έχω να δηλώσω το εξής : ότι δεν θα ψηφίσω την ανάκληση άδειας σε ότι αφορά τα παραδοσιακά καφενεία της Αίγινας, αναλαμβάνοντας πλήρως την ευθύνη και γνωρίζοντας τις επιπτώσεις του νόμου.
Κατανοώ τους συναδέλφους μου που θέλουν την τήρηση των νόμων.
Γνωρίζοντας από την εμπειρία  παλαιότερων δημοτικών συμβούλων ότι μόνοι μας θα είμαστε στα έξοδα των δικαστηρίων και χωρίς καμιά ηθική συμπαράσταση επειδή πήραμε μια απόφαση προς όφελος των συμπολιτών μας.
Τελειώνοντας θέλω να πω τούτο, ότι σε ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΜΗΡΙΑ δεν  έχω κανέναν συμπολίτη μας άλλωστε δεν έχω καμιά εταιρεία που να πουλά διαφημίσεις και ούτε εκβίασα κανέναν για ψήφους.

Υ.Γ. Την παραπάνω  δήλωση κάποιοι όμως την άκουσαν διαφορετικά με αποτέλεσμα να την γράψουν κείμενο που αλλοίωνε το νόημα. Θεωρώ ότι δεν άκουσαν καλά για αυτό κάνω ανάρτηση την δήλωση . Ελπίζω να μην ξανασυμβεί το γεγονός  παράκουσης δήλωσής μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου