MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Αυξήθηκαν οι τιμές των εισητηρίων στα πλοία και γεννάται το ερώτημα. Υπάρχουν τελικά ελεγκτικοί μηχανισμοί Ναί ή Όχι;




Σε αυτή τη χώρα δεν πρόκειται να λειτουργήσει τίποτα σωστά. Ισοπεδωτική εκτίμηση μεν, χωρίς να απέχει από την πραγματικότητα δε. Την ώρα που μισθοί και συντάξεις συνεχίζουν να βρίσκονται σε ελεύθερη πτώση, ορισμένες ακτοπλοϊκές εταιρίες αυξάνουν... ανενόχλητες, την περίοδο του Πάσχα, τις τιμές των εισιτηρίων τους από 8 έως 12% εις βάρος των εκδρομέων. Και φυσικά οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους απουσιάζουν. Σε μια χώρα όπου είσαι ό,τι δηλώσεις και μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις, χωρίς να δίνεις λογαριασμό σε κανέναν, ορισμένοι βρίσκουν την ευκαιρία να βγάζουν κέρδος χωρίς να λογοδοτούν. Άραγε τα αρμόδια υπουργεία θα ισχυριστούν, όπως συνέβη και με την  τιμή της αμόλυβδης, ότι δεν υπάρχει θέμα αισχροκέρδειας;  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου