MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

Kείμενο Aριστοτέλη (αρχαίων ελληνικών) στις Πανιταλικες εξετασεις !


ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ  ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ
ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΙΣ ΠΑΝ ΙΤΑΛΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.
 Pag. 1/1 Sessione ordinaria 2012
Seconda prova scritta, Ministero dell’Istruzione, dell’ Università e della Ricerca
M492 - ESAME DI STATO DI LICEO CLASSICO CORSO DI ORDINAMENTO
Versione dal GRECΟ, Non il caso ma l finalità regna nelle opere della natura

Δε
 μ δυσχεραίνειν παιδικς τν περ τν τιμοτέρων ζων πίσκεψιν· ν πσι
γ
ρ τος φυσικος νεστί τι θαυμαστόν· κα καθάπερ ράκλειτος λέγεται πρς
το
ς ξένους   επεν τος βουλομένους ντυχεν ατ, ο πειδ προσιόντες
ε
δον ατν θερόμενον πρς τ πν στησαν (κέλευε γρ ατος εσιέναι
θαρρο
ντας· εναι γρ κα νταθα θεούς), οτω κα πρς τν ζήτησιν περ
κάστου τν ζων προσιέναι δε μ δυσωπούμενον, ς ν πασιν ντος τινς
φυσικο
 κα καλο. Τ γρ μ τυχόντως λλ’ νεκά τινος ν τος τς φύσεωςργοις στ κα μάλιστα· ο δ’ νεκα συνέστηκεν  γέγονε τέλους, τν το
καλο
 χώραν εληφεν. Ε δέ τις τν περ τν λλων ζων θεωρίαν τιμον εναι
νεν
όμικε, τν ατν τρόπον οεσθαι χρ κα περ ατο· οκ στι γρ νευ
πολλ
ς δυσχερείας δεν ξ ν συνέστηκε τ τν νθρώπων γένος, οον αμα,
σ
άρκες, στ, φλέβες κα τ τοιατα μόρια. μοίως τε δε νομίζειν τν περ
ο
τινοσον τν μορίων  τν σκευν διαλεγόμενον μ περ τς λης ποιεσθαι
τ
ν μνήμην, μηδ ταύτης χάριν, λλ τς λης μορφς, οον κα περ οκίας,λλ μ πλίνθων κα πηλο κα ξύλων· κα τν περ φύσεως περ τς συνθέσεως
κα
 τς λης οσίας, λλ μ περ τούτων  μ συμβαίνει χωριζόμενά ποτε τς
ο
σίας ατν.

Aristotele

τα σχόλια δικά σας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου