MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ

Ύστερα από δέκα ημέρες ξαναενεργοποιώ το ιστολόγιο μου. Τις ημέρες που είχα ανενεργό το ιστολόγιο ασχολήθηκα έντονα με τα οργανωτικά του συνδυασμού " Αίγινα εν Δράσει - Αίγινα για όλους". Το τελευταίο πράγμα που σκεφτόμουν ήταν η κούραση. Αυτό που με ενδιέφερε ήταν η κατάρτιση του συνδυασμού κάτι το οποίο και έγινε.
Η εμπειρία που απέκτησα είναι μεγάλη τόσο σε οργανωτικό κομμάτι όσο και σε κατάρτιση συνδυασμού.  Βίωσα αρκετές καταστάσεις τα αισθήματα ανάμεικτα κάθε φορά. Αναθεώρησα άποψη για αρκετούς ανθρώπους , καταστάλαξα  την άποψη μου για κάποιους άλλους.
Ότι αφορά τον δικό μας συνδυασμό ένα έχω να δηλώσω:  ΔΕΝ εξαγοράσαμε κανέναν, ΔΕΝ εκβιάσαμε κανέναν γιατί του έχουμε κάνει κάποιο ρουσφέτι για να είναι υποψήφιος μαζί μας, οι υποψήφιοι μας ήρθαν με ελεύθερη βούληση και με συναίσθημα. Αυτό στα ότι αφορά τον δικό μας συνδυασμό .
Η συνένωση δυο πολιτικών δυνάμεων (συνδυασμών) έγινε γιατί ήταν πολύ λίγα αυτά που μας χώριζαν.
Μπορεί να έγιναν επικοινωνιακά λάθη αλλά ουδείς αλάνθαστος. Προχωράμε μπροστά και κοιτάμε το μέλλον
Ως πολιτικοποιημένο πρόσωπο έχω την δική μου πολιτική φιλοσοφία και σκέψη η οποία δεν είναι δογματική. Όμως , στηρίζεται στις εξής αρχές διαφάνεια , εντιμότητα και δίπλα στον πολίτη.
Στηρίζω τον Δημήτρη Μούρτζη ως υποψήφιο δήμαρχο Αίγινας ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα δίπλα του!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου