MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

ΚΟΙΤΑΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΩ

Σε μια παλιά μου ανάρτηση στο facebook έγραψα ότι απειλήθηκα με μετάθεση στην Φλώρινα λόγω τοπικών  πολιτικών πεποιθήσεων. Να ξεκαθαρίσω ότι δεν είναι ψέμα ούτε θέλησα να προκαλέσω την ευαισθησία κάποιων για να ψηφιστώ. Είναι γεγονός η απειλή μου την μετέφερε ο Βαγγέλης Αποστολίδης μπροστά και σε άλλους συμβούλους στο εκλογικό κέντρο του Δημήτρη Μούρτζη.
Να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα 1. μετάθεση δεν μπορώ να πάρω λόγω του οτι ειμαι πολυτεκνος (τους έχω προλάβει) 2. Πρέπει να βγώ υπεράριθμος στην οργανική μου , κατι  που είναι δύσκολο να γίνει στο σχολείο που ειμαι έχουμε δυναμική αυξάνεται το μαθητικό δυναμικό. 3. Έστω οτι η απειλή γινόταν πραγματικότητα δεν έχω πρόβλημα γιατί την δουλειά μου την αγαπάω δεν με προβλημάτιζε το γεγονός.
Επαγγελματικά όποια ζημιά ήταν να πάθω την έχω πάθει από το 2006 που ανακατεύτηκα με τα κοινά , έχω χάσει δουλειές και έχει πέσει σπέκουλα στο πρόσωπο μου . Ξέρω πολύ καλά τι λέω και τι γράφω . 
Πρίν ένα χρόνο δέχτηκα πολλές τρικλοποδιές στα επαγγελματικά μου λόγω πολιτικών πεποιθήσεων. Το τίμημα της ενασχόλησης με τα κοινά το ήξερα και το αποδέχτηκα.
 Αν πειράξεις θα σε πειράξουν και αν σε πειράξουν θα πειράξεις δυστυχώς αυτός είναι ο κανόνας της πολιτικής. 
Ενόχλησα με γραφόμενα μου. Λογικό ήταν να υπάρξει αυτή η αντίδραση, αυτό το λέω διότι μπήκα στην θέση του άλλου. Κατανοώ τον εκνευρισμό του και δεν τον αδικώ για αυτό που είπε. Ανθρώπινη ήταν η αντίδραση του , ίσως  υπερβολική. Τα έχουν αυτά οι εκλογές. Τώρα τι θα πράξει δεν με ενδιαφέρει ας κάνει οτι τον φωτίσει ο Θεός εγώ δεν θα του κρατήσω κακιά.
Κοιτάω μπροστά και προχωράω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου