MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Χρήστος Κυριαζής "Τα τραγούδια που έχω συνθέσει και έχω πει, τα ζούσα πρώτα. Ζούσα και έγραφα, ζούσα και έλεγα"


Στην ερώτηση γιατί έχει σταματήσει εδώ και καιρό να παράγει δισκογραφικά:
'' Κοιτάξτε είναι συχνή ερώτηση που μου γίνεται και στο δρόμο. Εγώ καταρχάς είμαι τραγουδοποιός και όχι τραγουδιστής. Και το βασικότερο το επάγγελμά μου, αυτό που ειδικεύομαι, που έβγαλα τα πρωτα μου μεροκάμματα και μπορώ να υποστηρίξω δημόσια πως ξέρω να κάνω καλά είναι επιπλοποιός. Μαραγκός αν το θέλετε. Όσα τραγούδια έχω συνθέσει και έχω πει, τα ζούσα πρώτα. Ζούσα και έγραφα, ζούσα και έλεγα. Όσο πήγαινε αυτό. Έτσι μπορούσα να τα αποδώσω με την αγάπη που τους έπρεπε και αυτό ακριβώς να εισπράξει το κοινό και να αγαπήσει πρώτα αυτά και μετά εμένα. Γιατί αν τα ζεις είναι δικά σου, είναι βιώματά σου και μουσικά αν το δούμε έχουν ολόδικά τους πατήματα. Πατήματα που ο ίδιος τους δίνεις και τα παίρνουν σαν κληρονομιά, ώστε οποιαδήποτε άλλη εκτέλεση, από οποιαδήποτε φωνή να μην δίνει αυτό που έχεις δώσει εσύ.
Το Ημεροβίγλι το έγραψα ευρισκόμενος στη Σαντορίνη, ένα απριλιάτικο χάραμα που δεν με έπαιρνε ο ύπνος γιατί σκεφτόμουν. Το έγραψα και μετά από λίγο καιρό ξαναπήγα με τα παιδιά από το συνεργείο στη Σαντορίνη για να γυρίσω το βίντεοκλιπ......
Παρόμοια ιστορία και με το Πουλόβερ και με το Μου θυμίζεις τη μάνα μου.
Ήμουν νέος, είχα να δώσω γιατί είχα να ζήσω και να σκεφτώ. Εγώ ένας επιπλοποιός είμαι απλά μου άρεσει η κιθάρα, η μουσική και η απόδοση της ζωής μέσα από αυτή. Προτιμώ να τραγουδώ, παρά να μιλώ. Σε όσα ζεις όμως και μπορείς σωστά και μοναδικά να αποδώσεις. Και αυτό φαίνεται στη χροιά της φωνής στο κάθε τραγούδι. Είπατε και πριν πως τα τραγούδια μου δύσκολα αποδίδονται από άλλο καλλιτέχνη γι αυτό και σπάνια ρισκάρει να τα επανεκτελέσει κάποιος. Ναι, γιατί είναι αυτά που έχω ζήσει εγώ. Και ως τραγουδοποιός, γι αυτό σας το τόνισα πριν, η μελοποίηση και εκτέλεση γινόταν αμέσως στίχο με στίχο, νότα με νότα. Τα έκανα δικά μου, όπως τα θέλω και τα απέδιδα. Όπως και εγω δύσκολα μπορώ να αποδώσω έτσι άλλα τραγούδια. Γιατί τα έχουν ζήσει άλλοι ή μπορεί και κανένας. Σας είπα επιπλοποιός είμαι. Μαραγκός. Απλά έχω πει και κάποια τραγούδια. Και χαίρομαι τόσα χρόνια που λέτε, πως σας άρεσαν.... ''
ΥΓ: ΑΠΕΙΡΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΡΗΣΤΟ ΚΥΡΙΑΖΗ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου