MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Ο ΠΡΩΤΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΙΑΤΡΕΙΟ ΤΟΥ ΒΑΘΕΩΣ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ


Στο δημοτικό συμβούλιο στις 30-11-2012 υποσχέθηκα δώρο δύο υπολογιστές για τα δύο ιατρεία του τοπικού διαμερίσματος Βαθέως. Σήμερα  24-12-2012 παρέδωσα τον πρώτο υπολογιστή και τον τοποθέτησα στο ιατρείο του Βαθέως. Ήταν το χριστουγεννιάτικο δώρο μου  προς τους κατοίκους του Βαθέως.
Στις επόμενες μέρες θα παραδώσω και τον δεύτερο υπολογιστή για το ιατρείο των Άγιων. Θα είναι από μέρους μου το πρωτοχρονιάτικο δώρο προς τους κατοίκους των Άγιων. 
Για όλες τις ενέργειες μου έχω ενημερώσει τον Πρόεδρο του τοπικού διαμερίσματος Σωτήρη Μαλτέζο.
Είμαι ένας  μισθωτός υπάλληλος απ' όσο γνωρίζω.  Δεν είμαι επιχειρηματίας.  Οι επιχειρηματίες συνήθως κάνουν δωρεές αφού πρώτα έχουν πάρει δημόσια έργα.
Κάτι άλλο που θα ήθελα να αναφέρω είναι ότι  ο Πρόεδρος με ενημέρωσε ότι τα γραφεία θα έχουν Ίντερνετ και εκτυπωτή . Αυτά είναι στην αρμοδιότητα του δήμου. Αν, όμως ,δεν γίνει κάτι τέτοιο τότε το δώρο μου θα μείνει ανεκμετάλλευτο. 
Δεν είχα πρόθεση να ενημερώσω το κόσμο για την κίνηση μου αυτή αλλά δέχθηκα πρόκληση από εργολάβο - επιχειρηματία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου