MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2014

Ε Κ-ΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ. Απάντηση του Ν. Οικονόμου στον Μ. Μουτσάτσο

Προς τον κύριον Μουτσάτσο Μιχάλη

Αγαπητέ κύριε Μιχάλη επειδή δεν με ονοματίσατε αλλά με φωτογραφίσατε  σας γράφω τούτο κοιτάτε την τυπολατρία , την σωστή γραμματική και ορθογραφία αλλά σκοπίμως όμως σας διαφεύγει η ουσία.

Η λογική και η πολιτική του μορφωμένου επιστήμονα δεν αποδίδει.

Πρόθεση μου δεν είναι να υπερασπιστώ τα τυπογραφικά ή γραμματικά λάθη ενός αρθρογράφου μιας ανάρτησης ωστόσο θέλω να υπερασπιστώ το γεγονός ότι δεν έχω καμιά άμεση σχέση με το μπλογκ στο οποίο αναφέρεστε  και το οποίο μου το καταλογίζετε  ως προσωπικό. Καλό είναι όταν γράφετε   ως αρθρογράφος ενός κειμένου για σύγχρονα γεγονότα,  να κάνετε ένα έλεγχο για τα δρώμενα του χώρου για τον οποίο αναφέρεστε . Στην συγκεκριμένη περίπτωση τι γίνεται στον χώρο της μπλογκόσφαιρας της Αίγινας.

Σας  ενημερώνω ότι  το δικό μου μπλογκ είναι το e-conomou.blogspot.com.

Δεν θέλω να πιστεύω ότι είσαστε σε εντεταλμένη υπηρεσία και θεωρώ ότι απλώς είσαστε ανημέρωτος. Λίγη προσοχή δεν βλάπτει.

Από την άλλη Ε Κ-ΑΙ  ΤΙ  ΕΓΙΝΕ για ένα συντακτικό ή  ένα ορθογραφικό λάθος .  Να σας ενημερώσω όσον αφορά στο συντακτικό λάθος ότι δεν είμαι ο συντάκτης του  δελτίου τύπου του δήμου Αίγινας. Αναρωτιέμαι αν μήπως έχετε μπερδέψει  κάτι με κάτι άλλο .

Επειδή αφιερώσατε χρόνο για να γράψετε το κείμενο από την μεριά μου θα προσπαθήσω να είμαι προσεκτικός όταν γράφω ένα κείμενο για να μην προσβάλλω  την αισθητική σας.  Το ίδιο ελπίζω να κάνουν και οι αρθρογράφοι των κειμένων με τους οποίους με συνδέσατε.

Με εκτίμηση

Νίκος Οικονόμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου