MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΤΑ 5 ΒΑΣΙΚΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΟΥ MARKETING ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ Η ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ




Θα ακούτε συχνά από πολλούς ότι το marketing σε μια επιχείρηση έχει εξαιρετικά μεγάλη σημασία και καθορίζει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχημένη πορεία της επιχείρησης. Όμως πως θα ξεκινήσετε;
Στο άρθρο αυτό θα δούμε 5 απλά αλλά βασικά βήματα αρχής για μια μικρή επιχείρηση, ώστε να ξεκινήσει και να εφαρμόσει τακτικές marketing.

Βήμα 1ο

Καθορίστε με ακρίβεια την αγορά σας, και τους πελάτες που θέλετε να έχετε. Εδώ αναφερόμαστε στην Έρευνα Αγοράς. Τοποθετούμε την διαδικασία αυτή ως ένα βήμα μιας ευρύτερης, στρατηγικής. Προσδιορίζοντας τους ανθρώπους που θέλετε να έχετε ως πελάτες, σας βοηθάει να κατανοήσετε καλλίτερα τις ανάγκες και επιθυμίες τους. Αυτό σημαίνει ότι έχετε τη δυνατότητα, να στρέψετε πάνω τους, όλες τις ενέργειες μάρκετινγκ και προώθησης, στοχευμένα. Θα πρέπει να συνειδητοποιήσετε, ότι δεν μπορεί ολόκληρη η αγορά να είναι πελάτες σας. Βήμα πρώτο λοιπόν, ο ακριβής προσδιορισμός των πελατών που απευθύνεται το προϊόν σας.

Βήμα 2ο

Πουλήστε οφέλη, λύσεις, και πλεονεκτήματα στους πελάτες σας. Πρέπει να κατανοήσετε ότι δεν πουλάτε το προϊόν καθ’ αυτό. Πουλάτε τα οφέλη που προσφέρει, και τις λύσεις που δίνει. Φτιάξτε λοιπόν μια λίστα με τα οφέλη, λύσεις και πλεονεκτήματα που παρέχουν τα προϊόντα και υπηρεσίες σας, προς τους πελάτες σας. Προβάλετε τα σε κάθε ευκαιρία. Χρησιμοποιήστε τα για την επικοινωνιακή σας πολιτική, και πάντα κατευθυνόμενα προς την αγορά στόχο σας.

Βήμα 3ο

Προσδιορίστε το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα και διαφοροποιηθείτε. Δώστε μια απάντηση στην ερώτηση: Γιατί κάποιος πελάτης να προτιμήσει την επιχείρηση μου και όχι κάποια άλλη; Σκεφθείτε το εξής: εάν δεν υπάρχει κάτι που να σας διαφοροποιεί από τους υπόλοιπους του κλάδου σας, τότε γιατί κάποιος να αγοράσει από εσάς και όχι από κάποιον άλλο με τα ίδια προϊόντα και υπηρεσίες; Δώστε λοιπόν έναν καλό λόγο στους πελάτες που απευθύνεται το προϊόν σας, για να σας προτιμήσουν.

Βήμα 4ο

Σκεφτείτε τρόπους για να έχετε τακτική επαφή με τους πελάτες που ανήκουν στην αγορά – στόχο σας. Ακόμα και αν κάνετε όλα τα προηγούμενα, το μάρκετινγκ δεν μπορεί να είναι αποτελεσματικό εάν γίνετε αποσπασματικά, και με μικρή συχνότητα. Δημιουργήστε ένα διαφημιστικό μήνυμα, που να επικοινωνεί όλα τα προηγούμενα που αναφέραμε. Εφαρμόστε το σε εφημερίδες και περιοδικά που είναι πιθανότερο να διαβάσουν οι πελάτες σας. Χρησιμοποιήστε το ραδιόφωνο. Συμμετέχετε σε μια έκθεση, ή οργανώστε μια εκδήλωση. Υπάρχουν πολλοί τρόποι ακόμα που μπορείτε να σκεφθείτε για να έρθετε πιο κοντά στον “πελάτη” που σας ενδιαφέρει. Απλά χρειάζεται να εφαρμόσετε ένα ακόμα βήμα. Το πέμπτο.

Βήμα 5ο

Είναι απαραίτητο να αφιερώνετε καθημερινά, λίγο από το χρόνο σας στο μάρκετινγκ. Μπορεί να σας φαίνεται δύσκολο, και ότι δεν έχετε αρκετό χρόνο, αλλά εάν θέλετε να ξεχωρίσετε από τους υπόλοιπους θα πρέπει να το κάνετε! 30 λεπτά την ημέρα δεν είναι κάτι τρομερό, εξάλλου μπορεί να αποτελέσει μια αρκετά διασκεδαστική διαδικασία, που μπορεί να σας χαλαρώσει από το στρες της δουλειάς! Θα πρέπει να δείξετε συνέπεια στο Βήμα αυτό. Το μάρκετινγκ για να σας αποδώσει θα πρέπει να ασχοληθείτε μαζί του!
Προσπαθήστε να τα εφαρμόσετε. Καλή δουλειά…
Αν σας άρεσε το θέμα προωθήστε το στους φίλους σας για να τους ενημερώσετε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου