MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Ερευνητικές εργασίες και εργαστηριακές ασκήσεις στα δημόσια λύκεια.

Οι μαθητές των δημοσίων λυκείων θα επιδίδονται σε σχολικές διατριβές και εργαστηριακές ασκήσεις κατά τα επόμενα σχολικά έτη, καθώς οι ερευνητικές εργασίες σε κάθε μάθημα και οι εργαστηριακές ασκήσεις στις Φυσικές Επιστήμες πρόκειται να ενταχθούν στο πρόγραμμα.

Το υπουργείο Παιδείας, όπως αναφέρουν «Τα Νέα», φαίνεται ότι σχεδιάζει το νέο λύκειο βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στο πρότυπο που εφαρμόζουν εδώ και πολλά χρόνια τα ιδιωτικά σχολεία της χώρας.

Τις βασικές κατευθύνσεις που θα λάβει το Νέο Σχολείο παρουσίασε η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου την Τετάρτη, μιλώντας σε εκδήλωση της συνδικαλιστικής ηγεσίας των πανεπιστημιακών (ΠΟΣΔΕΠ).

Κατ'αρχήν οι μαθητές θα εκπονούν ερευνητικές εργασίες, θα έχουν μεγαλύτερες δυνατότητες επιλογής μαθημάτων, ενώ η διδασκαλία της ελληνικής αλλά και των ξένων γλωσσών θα αυξηθεί.

Μαθήματα για τις τέχνες και τον πολιτισμό θα βρουν χώρο στο καινούργιο σχολικό πρόγραμμα, ενώ οι νέες τεχνολογίες θα υποβοηθούν ολοένα και περισσότερο τη διδασκαλία των μαθημάτων. Επίσης, η χρήση των εργαστηρίων θα είναι συστηματική.

Επίσης, ο μαθητής, πέραν των μαθημάτων, θα επιλέγει και κάποιες δραστηριότητες κοινωνικού ή περιβαλλοντικού χαρακτήρα, ώστε να καλλιεργηθεί ο εθελοντισμός και η κοινωνική προσφορά.

Το νέο λύκειο οφείλει να επιδιώξει την καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης και της κοινωνικότητας του μαθητή, μέσα από τη βιωματική μάθηση και τις δραστηριότητες που θα αναπτύσσει στο σχολείο», είπε η υπουργός.

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς οι μαθητές θα αξιολογούνται όχι μόνο από τα αποτελέσματα των εξετάσεων, αλλά από την συνολική τους παρουσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου