MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΑΡΘΡΟ BLOG

Επειδή αρκετοί φίλοι μου με ρώτησαν για ποιό σχόλιο μου κάνει λόγο το AEGINANEW.BLOGSPOT.COM , για να τους διευκολύνω το αντιπαραθέτω αυτούσιο στο δικό μου BLOG, είναι ένα κείμενο το οποίο γράφτηκε χωρίς δεύτερη σκέψη, αυτό δεν σημαίνει ότι έχω μετανιώσει για κάποια πράγματα που έχω γράψει, όχι είναι η απάντηση κατέθεσα την γνώμη και η άποψη μου άν κάτι αλλάξει (που δεν το πιστεύω) έχω το θάρρος να πω έσφαλα όμως μέχρι τούτη την ώρα τα γεγονότα και οι πληροφορίες που μαθαίνω με δικαιώνουν.


Φίλτατέ δεν υπάρχουν παράπονα ούτε γκρίνιες, υπάρχει ξεκάθαρο πούλημα και μη τήρηση συμφωνιών , ο κύριος Αποσπόρης ζήτησε την στήριξη από την ομάδα Μούρτζη ώστε να κατέβει υποψήφιος πρόεδρος στην ΤΟ ΝΔ ΑΙΓΙΝΑΣ, το αντάλαγμα ήταν να είναι υποψήφιος με τον συνδυασμό Μούρτζη στις δημοτικές εκλογές, θεμιτό μεχρις στιγμής έως εδώ। Στο πλάνο βοήθειας και στήριξης ήταν να υπάρχουν 4 μέλη οι κατά αλφαβητική σειρά Γκαργκανίτης (σαν νέος), Θεοδωράκης, Οικονόμου, Πρέκας, μετέπειτα στελέχωσαν την κίνηση οι κύριοι Μπόγρης και Αποστολίδης (ο οποίος στρίχθηκε απο τον κο Καποθανάση διότι τον είχε στηρίξει στις προηγούμενες εκλογές της ΤΟ ΝΔ) συμφωνία ήταν να παιξεί η τριάδα πάλι αλφαβητικά ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΠΡΕΚΑΣ ο κύριος Πρέκας με τηλεφωνήματα του ζήταγε την στήριξη εμένα και του Θεοδωράκη για τις εκλογές της ΤΟ ΝΔ πράγμα που εμείς από την μεριά μας τηρήσαμε , όμως κάποιες περίεργες κινήσεις το Σαββατοκύριακο πριν τις εκλογές της ΤΟ ΝΔ μας έβαλαν σε σκέψεις εμένα και τον κύριο Θεοδωράκη Και αποφασίσαμε να κινητοποιήσουμε εν μέρει μόνο πολύ μικρό πύρηνα δικών μας ψηφοφόρων, ώστε να δούμε αν πραγματικά θα τηρηθεί η συμφωνία Ή άν θα υπάρξει άδειασμα
Σημειωτέον επανηλλειμένα είχαμε ζητήσει από τον κύριο Αποσπόρη την κατάσταση των μελών και επιμελώς απόφευγε για να μας την δώσει.

Τα αποτελέσματα μας δικαίωσαν ο κος Πρέκας δεν τήρησε την συμφωνία , άλλωστε οι 15 μονοσταυρίες και οι διαφορά των 50 ψήφων μας δικαιώνουν σε αυτό που λέμε. Ο Μούρτζης και η οικογένεια του τίμησαν τον λόγο τους , ένας φίλος από την Αγία Μαρίνα και ένας πρώην Αντιδήμαρχος οι υπόλοιποι από την ομάδα Μούρτζη δέν μας στήριξαν με κύριο εκφραστή της κίνησης αυτής τον κύριο Κασιμάκη.
Δεν μας στεναχωρεί που δεν εκλεκτήκαμε άλλωστε αν είχαμε κινητοποιηθεί λίγο περισσότερο οι δύο - γκρινιάρηδες κατά τα λεγόμενα σας- θα είχαμε εκλεκτεί το πούλημα μας ενόχλησε γιατί κάποιοι δεν τιμάνε τα παντελόνια που φοράνε.
Όσο για τον κύριο Μπόγρη δεν έχω κανένα παράπονο προσωπικά και πραγματικά χάρηκα που εκλέκτηκε। Τώρα άν υπάρχουν απορίες γιατί πήρε τόσους πολλούς ψήφους -98- πρέπει να κοιτάξουμε και τις κουμπαριές, επίσης χάρηκα και για την εκλογή του κουΑποστολίδη γιατί είχα τύψεις πού δεν τον είχαμε βάλει σε τριάδα μιάς και είχε μπεί μετά.
Να ευχαριστήσω τέλος τον φίλο τον Νίκο Αλεξίου που με ψήφισε καθώς και τον κύριο Χροναίο πού με τίμησε με την ψήφο του.
Κλείνοντας θέλω να πω ότι, κάνοντας την ανάλυση των ψήφων που πήραμε τόσο εγώ όσο και ο κος Θεοδωράκης , το αποτέλεσμα έδειξε ότι είμαστε πολυσυλεκτικοί μιάς και είχαμε ψήφους και από τις άλλες κινήσεις.
Και προσωπικά εγώ τους ευχαριστώ όλους για την εμπιστοσύνη που δείξανε στο πρόσωπο μου.
Τον Δημήτρη τον Μούρτζη τον εκτιμώ αλλά αν οι μέχρι πρότινος συνυποψήφιοι μου με άδειασαν στις εκλογές της ΤΟ ΝΔ στις δημοτικές εκλογές τι θα κάνουν θα μου πάρουν το κεφάλι; όταν εγώ επι 4 έτη έκανα αγώνα για τον Δημήτρη τον Μούρτζη αυτό είναι το ευχαριστώ , από την μεριά τους και πως μπορώ εγώ μετά να τους έχω εμπιστοσύνη διότι αυτό είναι το βασικότερο

Μετά Τιμής
Οικονόμου Νίκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου