MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

Κόκκος ρυζιού…



Αμέσως μετά το γάμο τους, λέει ο Γιώργος στη Μαρία:
-Κάθε φορά που με απατάς, θα βάζεις έναν κόκκο ρυζιού στον κουμπαρά σου. Το ίδιο θα κάνω κι εγώ και όταν έρθει η επέτειός μας θα τους ανοίξουμε. Όταν έρχεται η πρώτη τους επέτειος, η Μαρία λέει στον Γιώργο:
-Για να δω αγάπη μου, πόσες φορές με απάτησες φέτος;
Ανοίγει λοιπόν τον κουμπαρά του ο Γιώργος και βγάζει 7 κόκκους ρύζι. H Μαρία λέει ανακουφισμένη:
-Αχ, τι καλό άντρα πού χω εγώ!
Ανοίγουν και τον κουμπαρά της Μαρίας και βγάζουν έναν μόνο κόκκο ρύζι! O Γιώργος, ψιλοενοχλημένος λέει στη Μαρία:
-Καλά, πήγες μόνο με έναν... Αλλά θέλω να μάθω με ποιόν!
Και η Μαρία ατάραχη:
-Αγάπη μου, θυμάσαι χθες που μου ζήτησες ρυζόγαλο; Ε, μας είχε σωθεί το ρύζι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου