MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Οι αποφάσεις της επιτροπής του Άρθρου 152 για τις ενστάσεις μου

Μια από τις τρεις ενστάσεις , σε σχέση με τις αντίστοιχες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, προς την επιτροπή του Άρθρου 152 κέρδισα. Αυτήν του Συμβουλίου Παραβατικότητας. Έχασα τις ενστάσεις για την αντικατάσταση μου στη Σχολική Επιτροπή και την ΚΕΔΑ. Αυτό που έχω να πώ είναι ότι: Δικαιώθηκα ως προς το αυτό που έλεγα εξ' αρχής δηλαδή μόνο το δημοτικό συμβούλιο μπορούσε να με αντικαταστήσει. Ήταν στην διακριτική ευχέρεια της δημοτικής αρχής να με άφηνε ως μέλος στις επιτροπές. Δεν υπήρχε νομικό κόλλημα όπως είχε ειπωθεί . Ας ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα μια και καλή: όταν μιλήσανε για πολιτικό ήθος , ίσως και για να μειώσουν την προσωπικότητα μου, ξεπέρασαν τά όρια της ανοχής μου με ότι αυτό συνεπάγεται. Επίσης με εκνεύρισε αφάνταστα το γεγονός της αλλοίωσης των πρακτικών του συμβουλίου της ΚΕΔΑ της 27ης Απριλίου 2012. Στο συγκεκριμένο πρακτικό γράφτηκε ότι ψήφισα αρνητικά ενώ στην πραγματικότητα δεν μου είχε επιτραπεί από τον πρόεδρο της ΚΕΔΑ κύριο Νίκο Τζίτζη να συμμετάσχω στην συνεδρίαση. Θεωρώ υπεύθυνους για αυτό τον πρόεδρο της ΚΕΔΑ καθώς και την πρακτικογράφο-γραμματέα της ΚΕΔΑ κυρία Μάρθα Χαρτοφύλακα ,αν νομίζουν ότι τους συκοφαντώ ας μου κάνουν μήνυση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου