MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

Ο ΝΟΜΙΜΟΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ALPHA BANK

Πήγα στην τράπεζα την Alpha Bank , αφού προηγουμένως είχα κάνει διακανονισμένο μέσω εταιρείας  και εξόφλησα τα χρέη μου . Το ποσό ήταν πάνω από 10.000€ . 
Τώρα τα λαμόγια έρχονται και μου ζητάνε περίπου 35€ για δικαστικά έξοδα για να μου δώσουν το χαρτί ότι δεν τους χρωστάω τίποτα.
 Αγαπητοί φίλοι όλοι εμείς ματώσαμε και ματώνουμε , δεχθήκαμε περικοπές μισθών συντάξεων για να σωθεί ο ιδιωτικό χρηματοπιστωτικός τομέας , ο οποίος έδινε σωρηδόν δάνεια χωρίς να ελέγξει ποτέ την φερεγγυότητα των δανειζομένων και φυσικά αν μπορούσε κάποιος με εισόδημα 5000 € να πάρει δάνειο 100.000 €. Τα λεφτά που χρώστα ήταν γιατί με τις αλλεπάλληλες μειώσεις μισθών είχα βγεί εκτός προγραμματισμού. Ήρθε και η φορολογία , δεν μαζευόταν με τίποτα η κατάσταση . Τελικά τα κατάφερα βρήκα χρήματα και ξεχρέωσα . 
Το θέμα είναι πως τα λαμόγια της Alpha Bank μου ζητάνε εκβιαστικά τα 35€ για να μου δώσουν το χαρτί για να βγώ από τον Τειρεσία. 
Ως πρώτη ενέργεια μου είναι η δημοσιοποίηση του γεγονότος και κατά δεύτερον να μεταφέρω τους λογαριασμούς μου σε άλλη τράπεζα. 
Με τα λαμόγια της Alpha Bank τα έχω μαζεμένα κάποτε είχα ένα λογαριασμό στην Ιονική ένα ποσό 15€ και όταν έγινε η συγχώνευση με την Alpha Bank αυτά πήγαν υπερ της νέας τράπεζας.
 Δυστυχώς για τα 35€ , είναι ηθικό το θέμα , θα έχουμε κόντρα. 
Χρησιμοποιώ τον όρο λαμόγια γιατί μόνο τέτοιοι κάνουν αυτές τις ενέργειες και πράξεις. 
Αν έχετε κάποια άλλη λέξη να βάλω είμαι ανοιχτός.

ΥΓ. Οι τράπεζες οι νόμιμοι τοκογλύφοι που λειτουργούν με τις ευλογίες του κράτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου