MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Η συνέχεια της... αλητείας - Με αφορμή τα οικονομικά του φεστιβάλ φιστικιού

Τα δύο τελευταία δημοτικά συμβούλια φαίνεταινα γίνονται για να ικανοποιήσουν τα ώττα των πραιτοριανών της ασθμαίνουσας δημοτικής αρχής. Αυτός είναι και ο λόγος που στο δημοτικό συμβούλιο της 10ης Νοεμβρίου 2009 χάθηκαν 15 ολόκληρα λεπτά σε ανάγνωση επιστολών από φερόμενο ως «θιγμένο ηλεκτρολόγο» ο οποίος και δεν ήταν παρών, για να υπερασπιστεί το δήθεν δίκαιό του. Ήταν μια απόπειρα εξοστρακισμού των αναφορών περί αλητείας που είχε υποστηρίξει ο δήμαρχος στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο, για όσους δεν συμφωνούν ότι έγινε ορθή οικονομική διαχείριση για το φεστιβάλ φιστικιού του περασμένου Οκτωβρίου. Τρανό παράδειγμα το στενό περιβάλλον του δημάρχου. Αναφερόμενος σε δημοσίευμα της τοπικής εφημερίδας «Φωνή» σχετικά με το fistiki fest, ο δήμαρχος Π. Κουκούλης δήλωσε «τα έγγραφα μιλούν από μόνα τους, όσο μεγαλύτερο είναι το ψέμα τόσο ευκολότερα μπορεί να γίνει πιστευτό». Και πράγματι, έτσι είναι. Το περιβάλλον του δημάρχου έκανε πολλή φασαρία για τον θιγόμενο ηλεκτρολόγο τον οποίο μόνο η οργανωτική επιτροπή του fistiki fest γνώριζε. Ο δήμαρχος δεν μας ανέφερε ποιος τον προσέλαβε και τελικά ποιος τον πλήρωσε καθώς και από πού πληρώθηκε. Τα έγγραφα, όπως μας ανέφερε ο δήμαρχος στο δημοτικό συμβούλιο, μιλούν μόνα τους. Στον απολογισμό των εσόδων-εξόδων του fistiki fest που κοινοποιήθηκε πρόσφατα στα μέλη της ΚΕΔΑ η οποία και έχει την ευθύνη του φεστιβάλ δεν υπάρχει ποσό για ηλεκτρολόγο ή για ηλεκτρολογική εγκατάσταση. Περίπτερα, μπαλόνια, ηχητική εγκατάσταση, σίδερα, χρώματα, χαρτικά μέχρι και κόστος για τις βάσεις στήριξης των 14 «ξύλινων φιστικιών» που στήθηκαν για τις ανάγκες του φεστιβάλ στον περιαύλιο του Πύργου του Μάρκελου υπάρχει. Για τον ηλεκτρολόγο όμως τίποτα. Μήπως τον πλήρωσε το λιμενικό ταμείο ή μήπως προσέφερε τις υπηρεσίες του δωρεάν; Πρέπει να ξέρουμε γιατί στην μεν πρώτη περίπτωση, το κόστος του φεστιβάλ ανεβαίνει, ενώ στη δεύτερη θα πρέπει να τον ευχαριστήσουμε για την προσφορά του. Ας μας πει λοιπόν ο κύριος δήμαρχος, ποιο από τα δύο συμβαίνει στο επόμενο δημοτικό συμβούλιο. Μελετώντας τον οικονομικό απολογισμό του φεστιβάλ φιστικιού, σταμάτησα στην αμοιβή του σκηνοθέτη 300,00 ευρώ + ΦΠΑ καθώς και στην έκθεση: «οι δρόμοι της φιστικιάς» που έγινε στο λαογραφικό μουσείο με κόστος 3183,02 ευρώ + ΦΠΑ. Στις 5-5-09 (αρ.πρωτ. 5615) οι ενεργοί πολίτες Αίγινας ζήτησαν από τον δήμο οικονομική ενίσχυση ύψους 5000,00 ευρώ για να καλύψουν το κόστος των 2500,00 ευρώ για την «έκθεση ιστορίας φιστικιού» στο λαογραφικό μουσείο στα πλαίσια του Aegina fistiki fest 2009 καθώς και 2500,00 ευρώ για «καλλιτεχνικά δρώμενα στο λιμάνι, στο χώρο της ψαραγοράς στο πάρκο της Παναγίτσας στα πλαίσια του φεστιβάλ φιστικιού». Μάλλον, κύριε δήμαρχε, επειδή τα έγγραφα μιλούν μόνα τους το συνολικό κόστος του φεστιβάλ δεν είναι 98244,49 ευρώ όπως μας αναφέρατε. Θα πρέπει να προστεθεί η αμοιβή του ηλεκτρολόγου καθώς και τα χρήματα που έδωσε ο δήμος στους ενεργούς πολίτες με προορισμό το φεστιβάλ. Βλέπετε, κάποιοι από μας θυμόμαστε
τι λέτε, πότε και γιατί. Σε ό,τι αφορά τη συναυλία Πλιάτσικα, εκεί μπήκαμε μέσα. Κόστισε 20280,15 ευρώ + ΦΠΑ και εισπράξατε 7334,86 + ΦΠΑ. Όσον αφορά στην κοστολόγηση των δωρεάν υπηρεσιών από τον Τύπο, η τοπική εφημερίδα Νέα Εποχή κοστολόγησε τις υπηρεσίες της σε 2000,00 ευρώ. Το ίδιο και το περιοδικό Χρώματα και Γεύσεις. Εξομοίωσαν τον εαυτό τους με το περιοδικό της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας. Δηλαδή οι άνθρωποι της επιτροπής κοστολόγησαν για λόγους καθαρά δημιουργίας εντυπώσεων τις δωρεάν υπηρεσίες τους ακριβά τη στιγμή που η διαφήμιση στα Νέα του Πειραιά και Σαρωνικού κόστισε 1000,00 ευρώ, στην City Press 1000,00 ευρώ, Athens Voice 500,00 ευρώ και στην Μάχη 500,00 ευρώ -ποσά που είναι άγνωστο αν έχουν καταβληθεί ακόμη, τρεις μήνες μετά την ανάθεσή
τους. Όποιος βέβαια δει ένα-ένα τα τιμολόγια θα καταλάβει τι γίνεται με τη διαχείριση από τα χρήματα του fistiki fest και θα κατανοήσει πλήρως τι σημαίνει «εθελοντισμός» -που ήταν η λέξη- καραμέλα των διοργανωτών για να τονιστεί ο κοινωνικός και να υποσκελιστεί ο οικονομικός χαρακτήρας του φεστιβάλ.
(Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Νέα Πειραιά και Σαρωνικού) του Γεώργιου Θεοδωράκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου