MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Δευτέρα 15 Απριλίου 2013

H ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΟΥ κου ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ

Η απάντηση μου εντός δημοτικού συμβουλίου της  12/04/2013  είναι ως εξής:
"Το προσωπικό μου μπλογκ είναι το e-conomou. Το παρλαπίπας στο οποίο αναφέρεστε μάλλον είναι το δικό σας. Όσο για το μπλογκ ΨΑΡΟΓΑΤΟΣ δεν έχω κρύψει  ότι δεν το γνωρίζω αλλά δεν μου ανήκει.
Θα σας κάνω όμως μια ερώτηση την συγκεκριμένη μέρα που λείπατε από δημοτικό συμβούλιο αν είχατε χειρουργείο; και  αν  την επόμενη μέρα του δημοτικού συμβουλίου είχατε πάλι χειρουργείο στην κλινική με την οποία συνεργάζεστε;
Στην συνέχεια αναφερόμενος προς τον Πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου ρώτησα άν ο κύριος Γρηγορόπουλος έχει καταθέσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά για να δικαιολογήσει τις απουσίες του.

Υστερόγραφο 
Θα κάνω με την σειρά μου όμως μερικές ερωτήσεις
Επί ένα χρόνο κύριε Γρηγορόπουλε στο μπλογκ του στενού σας συνεργάτη και φίλου  γράφονται σχόλια που βρίζουν  και σπιλώνουν τα πρωτοκλασάτα στελέχη σας γιατί δεν έχετε πάρει θέση; Συμφωνείτε με τα άρθρα του ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου μπλόγκ που επιτίθεται κατά των πρωτοκλασάτων στελεχών του συνδυασμού σας;
Φυσικά τα ερωτήματα μου δεν ισχύουν αν ο συνδυασμός σας είναι μόνο στα χαρτιά όποτε τι να λέμε.

Για την ενημέρωση του κοινού και την απάντηση στον ψευδή ισχυρισμό του κύριου Γρηγορόπουλου  έχω να δηλώσω τούτο ΟΥΔΕΠΟΤΕ  έχω γράψει σχόλια ή ανάρτηση που μιλάει για τον θάνατο του ή την υπόληψη του δεν είναι στον χαρακτήρα μου, ούτε καν χιούμορ κάνεις με αυτό. Αν οι κατηγορίες , για τα σχόλια που γράφονται στα διάφορα μπλογκ  και τον θίγουν, από τον κύριο Γρηγορόπουλο αναφέρονται σε εμένα είναι τουλάχιστον συκοφαντικές.

Η ανάρτηση του Ψαρόγατου στην οποία  αναφέρεται ο κύριος Γρηγορόπουλος  είναι ΕΔΩ

Όμως πολύ σωστά έγραψε ο αυτοαποκαλούμενος επικοινωνιολόγος του κυριού Γρηγορόπουλου ξεκίνησε η προεκλογική περίοδος .
Αποτέλεσμα αυτού είναι να  ξεκινήσει να πετιέται λάσπη στον ανεμιστήρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου