MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Έκπτωση στην καθαριότητα γίνεται με την πρόταση της διοίκησης του δήμου

Έκπτωση στην καθαριότητα γίνεται με την πρόταση της διοίκησης του δήμου. Η διοίκηση του δήμου πρότεινε πρόσληψη 4 υπαλλήλων για 4 μήνες. Οι περισσότεροι δημοτικοί σύμβουλοι πρότειναν να γίνει  η πρόσληψη των 18 υπαλλήλων όπως είχε αποφασιστεί στο δημοτικό συμβούλιο και ενέκρινε στην συνέχεια η ΚΥΑ. 

Στο δημοτικό συμβούλιο της Παρασκευής 7 Ιουνίου 2013 οι δημοτικοί  σύμβουλοι  αναγκάστηκαν να ψηφίσουν την πρόσληψη των 4 ατόμων για τέσσερις μήνες γιατί όπως λέει κι ο λαός  "από το ολότελα καλή και η Παναγιώτενα" , θα υπάρχει μια βοήθεια στην καθαριότητα.

Πως οδηγηθήκαμε σε αυτή την απόφαση; Αυτό οφείλεται στην κακή σύνταξη προϋπολογισμού. Τις ανάγκες τις γνωρίζαμε, πολύ περισσότερο η διοίκηση του δήμου. Συνεπώς έπρεπε να προβλεφθεί το σωστό ποσό γι' αυτή την δαπάνη.

Η αποτυχία σύνταξης  και εκτέλεσης του προϋπολογισμού βαραίνει κυρίως  τον αντιδήμαρχο οικονομικών Νεκτάριο Κουκούλη.  Ο κακός προϋπολογισμός μας δημιουργεί προβλήματα τόσο στην καθαριότητα όσο και στην ομαλή υδροδότηση του νησιού. 

Ακόμη, ο αντιδήμαρχος οικονομικών ευθύνεται και για την κακή εκτέλεση του διαγωνισμού για την μεταφορά νερού. Δεν είχε προβλέψει σωστά τα χρήματα που χρειάζονται για την μεταφορά νερού. Στον κωδικό* μεταφοράς νερού έβαλε μικρότερο ποσό χρημάτων από το αναγκαίο.

Τα χρήματα  που χρειαζόμαστε  είναι ίδια με τα προηγούμενα χρόνια.  Δεν έχει αλλάξει το ποσό χρημάτων της μεταφοράς νερού. Συνεπώς η ευθύνη είναι δικιά του έπρεπε να βάλει το σωστό νούμερο όχι μικρότερο.
Ότι αφορά το θέμα με  τους  18 υπαλλήλους οχτάμηνης απασχόλησης αυτοί έγιναν τελικά 4 υπάλληλοι τετράμηνης απασχόλησης . Υπάρχει και σε αυτό το θέμα μεγάλη  ευθύνη του αντιδήμαρχου οικονομικών καθώς έπρεπε να είχε  προβλέψει το  ακριβές ποσό για την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού. 

Φυσικά έχουν και τις ευθύνες τους οι άλλοι δυο αντιδήμαρχοι που δεν αντιδρούν και δέχονται αδιαμαρτύρητα τα ποσά. Αυτό προσωπικά, εκλαμβάνω ως πολίτης και αιρετός.

Τα τέλη  ανταποδοτικότητας που πληρώνουμε μέσω της ΔΕΗ είναι για την καθαριότητα.

Καθαριότητα δεν έχουμε παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του προσωπικού , οι αλήθειες να λέγονται.

 Όπως είπα και στο δημοτικό συμβούλιο «η Περιφέρεια του νησιού θα δεινοπαθήσει πάλι και δεν θα έχει τις απαιτούμενες υπηρεσίες καθαριότητας. Στο τοπικό διαμέρισμα Βαθέος όσο και στο τοπικό διαμέρισμα Κυψέλης που κινούμαι καθημερινά γίνομαι και θα γίνομαι σε καθημερινή βάση αποδέκτης παραπόνων από τους συμπολίτες μας. Για το τοπικό διαμέρισμα Μεσαγρού με κάλυψε ο Πρόεδρος του κύριος Γκαρής.».
 Η γνώμη μου  είναι πως οι κάτοικοι της περιφέρειας αισθάνονται  εγκαταλελειμμένοι και παραμελημένοι . 

Υπάρχει λύση, κατά τηνταπεινή μου άποψη  ΝΑΙ υπάρχει λύση. Την είπαν  ο αντιδήμαρχος κύριος Μπέσης και ο πρώην δήμαρχος κύριος Κουκούλης: μεταφορά χρημάτων από άλλους κωδικούς στο κωδικό πρόσληψης προσωπικού. Το κέρδος είναι διπλό γιατί από την μια θα έχουμε καθαριότητα , στο μέτρο του δυνατού και από την άλλη κάποιοι  συμπολίτες μας θα εργαστούν για κάποιο χρονικό διάστημα .  

Επειδή οι προτάσεις υπήρξαν, το μόνο που χρειαζόμαστε αυτή την φορά είναι εφαρμογή της συναίνεσης και της σύνεσης από την μεριά του δημάρχου κύριου Σακκιώτη για την υλοποίηση και την εφαρμογή των προτάσεων, έτσι ώστε οι κάτοικοι της περιφέρειας του νησιού να μην αισθάνονται πολίτες δεύτερης κατηγορίας.Η πόλη θα έχει κάποιες υπηρεσίες έστω και υποτυπώδεις, η περιφέρεια  έτσι όπως πάει καμία.  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου