MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΣΔΕ- ΜΑΘΗΜΑ ΣΕ ΗΡΩΕΣ

Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είχα την τύχη να είμαι καθηγητής στην πρώτη φουρνιά αποφοίτων του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας της Αίγινας. Ο Ρουβάς κάνει την εκπομπή ήρωες ανάμεσα μας και κάποιοι την παρακολουθούν. Μα τι να πώ όταν όλη την χρονιά έκανα μάθημα σε ΗΡΩΕΣ.
Χρειάζεται θάρρος να πάρεις μια τέτοια απόφαση για να κάτσεις σε μεγάλη ηλικία στα θρανία και αγώνα για να αποφοιτήσεις. Έχεις 2 χρόνια να ξεπεράσεις πολλά εμπόδια και προβλήματα που προκύπτουν για να πάρεις το απολυτήριο.
Στο τέλος να κάνεις πραγματικότητα το ΟΝΕΙΡΟ σου, να διορθώσεις μια λάθος επιλογή που έκανες μικρός.
Χάρηκα και ταυτοχρονα βούρκωσα  όταν άκουσα την Μαρία να λέει " έκανα το όνειρο μου πραγματικότητα, μου δόθηκε η ευκαιρία να τελειώσω το γυμνάσιο γιατί όταν ήμουν μικρή δεν με άφησε ο πατέρας μου να συνεχίσω το σχολείο, έμαθα πολλά...".
Όπως πολύ σωστά, έγραψαν τα παιδιά - για εμένα είναι παιδιά οι μαθητές μου- στο βίντεο τους:
ΣΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ !!!

Συνεχίστε την πορεία σας , ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου