MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Η τοποθέτηση μου για τον νέο Πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου

Κύριε Πρόεδρε να ζητήσω συγνώμη από το σώμα του δημοτικού συμβουλίου για την συμπεριφορά μου στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο. Ένας σύμβουλος πρέπει να κρατάει την ψυχραιμία του όσο και αν τον πνίγει το δίκιο. 
Ως σύμβουλος έχω την απαίτηση από έναν Πρόεδρο εκλεγμένο από το σώμα του δημοτικού συμβουλίου να προεδρεύει ως Πρόεδρος δημοτικού συμβουλίου και όχι ως Πρόεδρος δημοτικής παράταξης. Πως θα υπάρχει συναίνεση σε θέματα ελάσσονος σημασίας. 
Ένας πρόεδρος πρέπει να σέβεται τους θεσμούς και την δημοκρατία. Πάνω από όλα πρέπει να σέβεται τους συμβούλους ώστε να μην οξύνονται τα πνεύματα. Αυτό επιθυμώ και πιστεύω ότι θα δώ από εσάς κύριε Πρόεδρε.
Πιστεύω να ξέρετε τους κανονισμούς, γιατί ο προηγούμενος δεν τους ήξερε. 
Είναι θέμα ήθους και δεοντολογίας προς το σώμα που τον τίμησε πριν 2 χρόνια σχεδόν παμψηφεί. Έπρεπε να είναι ο ίδιος εδώ για να τιμήσει τον καινούργιο Πρόεδρο.
Η πορεία του ως Πρόεδρος μου θυμίζει την θητεία του ως πρόεδρου της επαγγελματικής Σουβάλας που μετά την παραίτηση του έριξε μαύρη πέτρα πίσω του.
Αυτά τα λέω κύριε δήμαρχε σύμφωνα με τα λεγόμενα σας περί πολιτικού ήθους  αποδεχόμενος την παρατήρηση σας στο προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο.
Τελειώνοντας έχω να πω τούτο προτιμώ να είμαι ένας ανεξάρτητος δημοτικός σύμβουλος παρά ένας νενέκος  Ηλίας Τσιριμώκος . 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου