MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ

Από την στιγμή που εκθέτομαι οικειοθελώς και αυτοβούλως στα κοινά είναι λογικό να δέχομαι κριτική και απειλές.
Το σημαντικότερο από όλα είναι δικαίωμα μου να κατέβω με όποιον δήμαρχο κρίνω ότι ικανοποιεί τα δικά μου κριτήρια και όχι τα κομματικά μου κριτήρια , εδώ ο Σάκης έκανε την υπέρβαση ο ίδιος και αποποιήθηκε την στήριξη και θεωρώ από την μεριά μου ότι και εγώ έκανα την δικιά μου υπερβάση πιστεύοντας ότι αν είναι να θυσιαστώ πολιτικά για το καλό της Αίγινας ας το κάνω ,ξέροντας ότι κάποιοι στο μέλλον αυτό θα το έχουν σημείο αναφοράς. Πιστεύοντας ότι για να πάει κάτι μπροστά πρέπει να γίνουν υπερβάσεις. αρκετά ταλαιπωρηθήκαμε με τα κόμματα. Πείτε μου ποιος πολιτικός πλην του Καλού που ουδέποτε τον στήριξα (δηλαδή έκανα αγώνα υπέρ του) αλλά μιά φορά μόνο ψήφισα έκανε σημαντικό έργο στην Αίγινα τουλάχιστον και αναφέρομαι στις υποδομές σχολείων και χρηματοδότηση Καποδιστριακών κτιρίων).
Να ενημερώσω ότι στις εκλογές των καθηγητών θα κατεβώ με την ΔΑΚΕ συνδικαλιστικό όργανο της ΝΔ και θα έρθω σε πολιτική αντιπαράθεση με τον Βάρτζελη αυτά περι κομματικής ιδεολογίας. 
Επειδή έχω προκληθεί στο παρελθόν έχω να πω το εξής ΔΕΝ εχω ωφεληθεί στο παραμικρό από οποιοδήποτε πολιτικό ΟΥΤΕ εγώ ΟΥΤΕ μέλος της οικογενείας μου πιστεύαμε στην ΝΔ ιδεολογικά ας μην μου κάνουν κριτική οι πολιτικοί παρατρεχάμενοι και τα τσιράκια δεν έχω βγάλει χαρτζιλίκι από κανένα πολιτικό και ο νοών νοείτο.
Δέχομαι να μου γίνεται κριτική από αγνούς δεξιούς όπως ο Μπάμπης ο Λεούσης γιατί τέτοιοι άνθρωποι έχουν αγνή αγάπη για την ΝΔ  από άλλους όμως όχι διότι έθιξα τα συμφέροντα και όχι την ιδεολογία.
Κανείς δεν θα μου υποδείξει τι θα πρέπει να κάνω είμαστε ενήλικοι και αναλαμβάνουμε το κόστος των πράξεων μας και σε τελική ανάλυση είναι άλλο το τι αισθάνεσαι για κάτι και τι πιστεύεις κομματικά και διαφορετικά είναι το τι πρέπει να γίναι για το τοπικό καλό. Κάποτε πρέπει να τελειώσουν οι κομματικές καραμέλες για να μπορέσουμε να πάμε μπροστά επιτέλους.
Θεωρώ τον Σάκη Σακκιώτη έντιμο , ειλικρινή και πάνω από όλα είναι ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ της διπλανής πόρτας θα είναι πραγματικά δίπλα μας όταν έχουμε πρόβλημα και θα μας ακούσει η πόρτα του δεν θα είναι κλειστή.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ 


2 σχόλια: