MENU

style> #navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;} ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;} ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;} #navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;} ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;} #navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΚΟΒΟΥΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΕ BLOGS

Eπειδή γίνεται λόγος για εκπαιδευτικούς και δημόσιους υπαλλήλους θα κάνω την παρέμβαση μου , δέχομαι την οποιαδήποτε κακία που μπορεί να γραφτεί, δέχομαι το οτιδήποτε , είπα να μην μιλήσω , είπα να μην γράψω τίποτα γιατί δεν υπάρχει πολιτικός αντίλογος με πρόσωπα υπαρκτά παρά μόνο με θρασύδειλα και ανώνυμα σπάω για μια στιγμή την απόφαση μου, επειδή θίγεται η δουλειά μου και εγώ προσωπικά δεν το δέχομαι, δεν το ανέχομαι , θα απαντήσω με το εξής σχολιασμό που έχω κάνει στο προφίλ μου:
«θεωρώ πως πρωταγωνιστές της εκπαίδευσης είμαστε εμείς οι εκπαιδευτικοί, παίζουμε πολλούς ρόλους, τον ρόλο του παιδαγωγού, τον ρόλο του γονέα, τον ρόλο του δασκάλου όπως οι ηθοποιοί την ώρα που είναι σανίδι ξεχνάνε τα πάντα και αφoσιόνται στον ρόλο τους έτσι και εμείς κάνουμε το ίδιο πράγμα μόνο που έχουμε πολλούς ρόλους και οι μαθητές από την μεριά τους πρέπει να συμμετέχουν ενεργά στην προσπάθεια μας και να είναι συμπρωταγωνιστές μας και όχι άβουλα αντικείμενα γνώσης.»
Κλείνοντας έχω να επισημάνω δύο πράγματα υπάρχει και η κενή ώρα στο σχολείο όπου μπορείς να κάνεις οτιδήποτε όπως φυσικά και το διάλλειμα στα σχολεία, από εκεί και πέρα θεωρώ ότι είναι συκοφαντία αυτά που λέγονται και γράφονται τουλάχιστον ότι αφορά εμένα , πιστεύω ότι το ίδιο ισχύει και για τους άλλους συναδέλφους που είναι υποψήφιοι σε όλους τους συνδυασμούς. Την απάντηση για εμένα  θα την πάρεται από τους  μαθητές μου, αυτοί είναι οι κριτές μου και όχι εσείς, από αυτούς δέχομαι κριτική και όχι από εσάς ( και εννοώ τους ανώνυμους σχολιαστές) γιατί αυτοί θα με κάνουν καλύτερο και όχι οι καφενειακοί σχολιαστές. Που σε τελική ανάλυση δεν ξέρω τι επάγγελμα κάνουν. Σίγουρα  κάτω από το σχόλιο θα μπούν σχόλια είτε αρνητικά είτε θετικά σχόλια θα το σεβαστώ.
Όποιος έχει τίποτα το διαφορετικό να πει από αυτά που έγραψα υπάρχουν και οι εφημερίδες μπορεί να στείλει επιστολή με το ονοματεπώνυμο του και να θίξει το θέμα τουλάχιστον εκεί η κριτική θα είναι με ονοματεπώνυμο.
Σας ευχαριστώ  σας εύχομαι ένα καλό Σάββατο βράδυ και μια υπέροχη Κυριακή.
ΔΗΛΩΝΩ ΠΛΕΟΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΤΗΣ 15 ΝΟΕΜΒΡΗ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου