MENU
style>
#navcontainer {float:left;width:100%;background:#transpartent;line-height:normal;}
ul#navlist {margin:0;padding:0;list-style-type:none;white-space:nowrap;}
ul#navlist li {float:left;font:bold 13px Arial;margin:0;padding:5px 0 5px 0;background:#333;border-top:1px solid #FBBB22;border-bottom:1px solid #FBBB22;}
#navlist a, #navlist a:link {margin:0;padding:5px;color:#FFF;border-right: 1px solid #FBBB22;text-decoration:none;}
ul#navlist li#active {color:#FFFF00;background:#105105;}
#navlist a:hover {color:#FFFF00;background:#740777;}
Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥ iPhone 7 Plus ΜΕ ΤΙΤΛΟ Take Mine ΕΧΕΙ "ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ" ΕΝΑ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΙΟ
Η Apple στις 7 Ιανουαρίου 2017 (η ημερομηνία 7 δεν ήταν τυχαία επιλογή) δημοσίευσε τη νέα διαφήμισή της για το iPhone 7 Plus στο κανάλι του YouTube, τονίζοντας τη λειτουργία Πορτραίτου, διαθέσιμη αποκλειστικά στις μεγαλύτερες συσκευές της Apple. Στη διαφήμιση, με τίτλο "Take Mine".
ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
Μια νεαρή κοπέλα φτάνει σε ένα ελληνικό παραθαλάσσιο χωριό για να επισκεφθεί τη γιαγιά της.
Οι δυο τους κάθονται στο καφενείο όπου η εγγονή χρησιμοποιεί το κινητό της για να βγάλει φωτογραφία τη γιαγιά κάνοντας χρήση του εφέ για βάθος πεδίου. Η γιαγιά βλέπει τη φωτογραφία και ενθουσιάζεται. Οι υπόλοιποι κάτοικοι του χωριού που είναι στο καφενείο το προσέχουν και μια γυναίκα ζητά να φωτογραφηθεί και αυτή. Κάπως έτσι, η νεαρή αρχίζει να φωτογραφίζει όλο το χωριό. Τα παιδιά, οι γειτόνισσες, ο ιερέας, ένας ψαράς και ο βοσκός, σχεδόν όλο το χωριό αρχίζει να ποζάρει. H μουσική που ακούγεται στη διαφήμιση της Apple είναι του Κώστα Μπέζου του Ρεμπέτη.
ΤΙ ΠΡΟΒΑΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η διαφήμιση για το iPhone 7 Plus είναι η τελευταία μιας σειράς σποτ που παρουσιάζουν τα χαρακτηριστικά που διαθέτουν οι νέες συσκευές της Apple, όπως η αδιαβροχοποίηση, η βελτιωμένη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, η κάμερα και το λειτουργικό σύστημα iOS 10. Η Apple έχει επίσης προηγουμένως μοιραστεί συμβουλές για το πως κανείς μπορεί να φωτογραφίζει σαν επαγγελματίας με το εφέ βάθος πεδίου, αναδεικνύοντας μια σειρά από προτάσεις που έχουν δώσει επαγγελματίες φωτογράφους στην ιστοσελίδα της. Το διαφημιστικό σποτ θα κάνει τηλεοπτική πρεμιέρα στη μετάδοση της αποψινής τελετής απονομής των Χρυσών Σφαιρών.
Ένα ελληνικό χωριό, πρωταγωνιστούν στη νέα διαφήμιση του iPhone 7. Ακόμα και το τραγούδι είναι ελληνικό (βίντεο)…
ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
Ένα κλασικό ελληνικό χωριό είναι ο κύριος «πρωταγωνιστής» της νέας διαφήμισης της Apple για το iPhone 7 Plus, η οποία ανέβηκε το Σάββατο στο YouTube. Κεντρικός χαρακτήρας είναι ένα κορίτσι αλλά ο παπάς, ο μπαρμπέρης, η γιαγιά και οι υπόλοιποι κάτοικοι του.
Εννοείται πως οι ομιλίες στη διαφήμιση – η οποία χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακά πλάνα, καθώς, όπως φαίνεται, στην Apple θεώρησαν ότι η ομορφιά της ελληνικής εξοχής είναι ένας καλός τρόπος να επιδείξουν τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία κάμερας και επεξεργασίας εικόνων του κινητού – είναι στα ελληνικά….
ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΠΟΝΤΕΣ
Στις κλασσικές ελληνικές ταινίες υπήρχε ο παπάς, ο δάσκαλος, ο αστυνόμος και ο Πρόεδρος του χωριού. Οι τρεις τελευταίοι δεν προβλέφθηκαν στο σενάριο.
ΕΙΔΙΚΗ ΜΝΕΙΑ
Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο τραγούδι που ακούγεται στη διαφήμιση. Το τραγούδι είναι από το Bezos Ηawaiian Οrchestra και λέγεται «Παμε στη Χονολουλού». Ο Κώστας Μπέζος. ήταν ένας μουσικός του μεσοπόλεμου συνεργάτης του Αττίκ, ο οποίος ηχογραφούσε χαβάγιες (από την κιθάρα χαβάγια- γνωστό και ως yodelling) με το συγκρότημα του Τα Ασπρα Πουλιά. Πρωταγωνίστρια της διαφήμισης είναι η ηθοποιός Νεφέλη Κουρή….
Πληροφορίες αντλήθηκαν από : mixanitouxronou.gr και www.lifo.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου